به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛
به مناسبت هفته نیروی انتظامی، همایش آشنایی با هشدارهای پلیسی در استفاده از فضای مجازی با حضور دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت زهرا (س) در کتابخانه عمومی شهید مطهری دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ 11 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، به مناسبت هفته نیروی انتظامی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه جهت آگاهی بخشی و آشنایی با مضرات استفاده از فضای مجازی و ناهنجاریهای اجتماعی و نیز آگاهی از هشدارهای پلیسی و همچنین جذب دانش آموزان دختر به فضای کتابخانه های عمومی از اعضاء دختر و دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت زهرا(س) جهت حضور در این همایش دعوت کرد.

بر اساس این گزارش، این همایش جهت پاسداشت هفته نیروی انتظامی و با حضور کارشناس جرایم امنیتی نیروی انتظامی  جناب سروان حاجی زاده برگزار شد.

در ابتدای این همایش رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان خدوم و زحمتکش و و نیز سپاس از حضور جناب سروان حاجی زاده به مبحث فضای مجازی اشاره کرد و از دانش آموزان دبیرستان حضرت زهرا (ع) درخواست نمود که به نکات کلیدی و کاربردی کارشناس نیروی انتظامی گوش داده و با مضرات و مشکلاتی که فضای مجازی بوجود می آورد آشنا شوند.

عیسی روح الامین ابراز داشت: به جای استفاده از فضای مجازی و هدر دادن وقت خود، با کتاب و کتابخوانی مانوس شوید.

وی افزود: برای پرکردن اوقات فراغت خود عضو کتابخانه های عمومی شوید و از امکانات و بخشهای مختلف کتابخانه استفاده لازم و مفید را ببرید.

در ادامه جناب سروان حاجی زاده ضمن تشکر از فضای بوجود آمده در محل کتابخانه عمومی شهید مطهری دهدشت دانش آموزان را با وظایف پلیس در حوزه های گوناگون و همچنین روش های جلوگیری از آسیب های مختلف آشنا کرد و هشدارهای مستند در رابطه با عواملی که باعث خدشه دار کردن آبروی خود و خانواده در فضای مجازی میشود، ارایه کرد.

وی در ادامه در خصوص ناهنجاری هایی که بوسیله استفاده نادرست از فضای مجازی بوجود می آید، هشدار داد و تاکید نمود که حتی برای دوستان صمیمی خود عکس یا فیلم خانواده خود را  ارسال نکنید که مورد سوء استفاده دیگران می شود.

این کارشناس جرایم امنیتی نیروی انتظامی در پایان این همایش به سوالات و ابهامات خانم ها در رابطه با فضای مجازی پاسخ داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار