امام جمعه یزد:
یزد ـ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه ایران امروز کشوری مقتدر است، گفت: این اقتدار جرأت اهانت دشمنان به ملت ایران را سلب کرده است.
کد خبر: ۶۶۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 13 October 2018

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با نیروهای پلیس استان یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی، تلاش‌های پلیس در اقصی نقاط کشور اسلامی ایران به ویژه استان یزد را شایسته تقدیر دانست و اظهار داشت: مسئولیت پلیس حفظ امنیت جامعه، ایجاد آرامش برای مردم و حفظ مال و جان و ناموس مردم است که همه اینها قابل تحسین و تقدیر است.

وی با بیان اینکه پلیس رسیدن جامعه به تعالی را هدف والای خود می‌داند، عنوان کرد: در کشور اسلامی ما، پلیس وظایف خود را به خوبی می‌شناسد و مردم نیز آگاهند که پلیس برای حفظ امنیت و آرامش جامعه تلاش می‌کند و به طور قطع کاری که برای خدا و خدمت به خلق خدا باشد، به موفقیت خواهد رسید.

ناصری خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس بدانند که مردم به تلاش پلیس امیدوارند و قدردان زحمات پلیس هستند بنابراین همه تلاش خود را برای حفظ امنیت جامعه، ایجاد آرامش و ایستادن در برابر نابسامانی‌ها به کار گیرید و اجازه ندهید جامعه دچار تشویش و نگرانی شود.

وی تصریح کرد: در کشورهای غربی پلیس نمی داند برای چه کار می کند اما پلیس ایران دارای هدف است و هدف او رسیدن به کمال انسانی و رسیدن به خداست و برای رسیدن به این هدف تلاش می کند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار ایران اسلامی به لحاظ نظامی، اتحاد مردمی و حضور ولایت فقیه بیان کرد: همین اقتدار سبب شده تا دشمنان جرأت اهانت به ملت ایران را نداشته باشند اما در مقابل می‌بینیم که امروز آمریکایی‌ها بدترین توهین‌ها را به مردم عربستان کرده اند و هیچ واکنشی نیز از سوی سردمداران این کشور به آمریکا داده نمی شود.

وی با بیان اینکه به طور قطع مردم عربستان از این وضعیت ناراضی هستند، افزود: وضعیتی که امروز عربستان در برابر آمریکا دارد، ذلت‌بارترین وضعیتی است که یک کشور می تواند در برابر کشور دیگری داشته باشد.

ناصری عنوان کرد: اسلام و نظام اسلامی ما، سبک زندگی ما را مشخص کرده و یکی از اصلی‌ترین شعارهای اسلام و نظام اسلامی، ایستادگی در برابر ظلم و طاغوت است و این ویژگی در کمتر کشور مسلمانی وجود دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار