رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نیرو‌های مسلح تحت فرمان ولایت فقیه از ارزش‌های اسلامی دفاع و ولایت مداری خود را اثبات می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 14 October 2018

 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در همایش فداییان ولایت نیروی‌های مسلح استان یزد که با حضور فرماندهان و مدیران سپاه الغدیر و فرماندهی انتظامی در سالن شهدای نیروی انتظامی استان یزد برگزار شد از تشکیل این همایش بزرگ، وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح استان یزد تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی افزود: اگر امروز تحلیل عمیق و واقعی از حادثه کربلا داشته باشیم، می‌فهمیم که اسلام مدیون ماه محرم و صفر است.

وی یکی از ابعاد حادثه عاشورا را تولی و تبری برشمرد و گفت: نمی‌شود انسان ولایت پذیر باشد، ولی نسبت به جبهه دشمن موضع نداشته باشدگرایش و تمایل به غرب، نبود بصیرت و دشمن شناسی لازم، انسان را به اشتباه می‌اندازد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: برخی از افراد، امروز به جای حمله به دشمنان اسلام و انقلاب به ارزش‌ها حمله می‌کنند، آن‌ها تلاش می‌کنند دوست را دشمن جلوه داده و دشمن را دوست جلوه دهند.

دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی
حجت الاسلام والمسلین ادیانی گفت: هر کشوری که امنیت را محدود به مرزهایش کند شکست می‌خورد و اگر بخواهید از امنیت کشور حراست کنید باید فراتر از مرز‌های جغرافیایی به دفاع بپردازید.

وی گفت: تمامی انبیاء و اولیای الهی به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بودند که کمتر موفق به انجام این مهم شدند و بحمدالله امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی که آرزوی تمامی اولیاء بوده است محقق شده و ما باید با تلاش و کوشش خود از ارزش‌های اسلامی و انقلابی دفاع کنیم.

حجت الاسلام والمسلین ادیانی خاطرنشان کرد: افتخار نیرو‌های مسلح این است که تحت امر و فرمان ولایت فقیه در حال خدمتگزاری هستند و امروز نیرو‌های مسلح با دفاع از ارزش‌های اسلامی، ولایت مداری خود را اثبات می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه رسالت پلیس همان رسالت انبیاء است خاطرنشان کرد: امروز پلیس ما برخلاف نظام‌های دیگر کشورها، امنیت را به نحو احسن برقرار کرده و در حفظ ارزش‌های جامعه کوشا بوده و در خدمت دین، ارزش ها، انسانیت و بشریت است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حفظ ارزش‌ها از وظایف پلیس است لذا پلیس تنها به دنبال برقراری امنیت اجتماعی و مدنی نیست بلکه امنیت اخلاقی و روانی جامعه نیز جزو وظایف پلیس بوده و به همین دلیل مبارزه با بدحجابی و بی حجابی و جرایم اخلاقی از وظایف پلیس است.

وی در پایان ضمن اشاره به در پیش رو بودن اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: اربعین مشکلات جهان اسلام را حل و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و باعث همبستگی جهان اسلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار