معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: در حال حاضر رسانه ها باید بیش از گذشته قدرت و اقتدار ایران را به جهان معرفی کنند.
کد خبر: ۶۶۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 15 October 2018

رسانه ها باید بیش از گذشته قدرت و اقتدار ایران را به جهان معرفی کنند / مهمترین ابزار ما در مقابل دشمن همبستگی و وفاق ملی است

به گزارش تابناک قزوین،علیرضا آشناگر روز دوشنبه در نشست مشترک روابط عمومی ها و رسانه های استان که به مناسبت برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: کنگره شهدا فرصتی برای انتقال آرمان و اهداف شهدا است .

وی افزود: در حال حاضر امریکا درصدد است تا با فراهم کردن شرایط تحریم و سختی ها مردم ایران را به زانو در آورد این موضوع در حالی است که مردم انقلابی ما مقاومت خواهند کرد و امریکا را شکست خواهند داد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: در چنین شرایطی می بایست تصویری از یک دولت کار آمد و با اقتدار توسط رسانه ها به نمایش گذاشته شود ضمن اینکه هر کدام از ما با تکنولوژی که در دست داریم می توانیم رسانه ای شخصی برای مقابله با جنگ روانی دشمن باشیم.

 آشناگر تصریح کرد: در حال حاضر رسانه ها باید بیش از گذشته قدرت و اقتدار ایران را به جهان معرفی کنند.

به گفته وی،در این جنگ روانی دشمن علیه ایران مهم ترین ابزار مردم ما همبستگی، وفاق ملی و همدلی است .

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها به عنوان نهاد تبلیغی دستگاه ها و رسانه ها برای انتقال پیام شهدا باید بیش از پیش تلاش کنند، افزود: شهدا با روحی بزرگی که دارند در مقابل کفر ایستادند تا برای مردم  کشور امنیت و آسایش را فراهم کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار