نایب رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: بدمینتون‌کاران خراسان رضوی بدون اسپانسر در لیگ حضور می‌یابند.
کد خبر: ۶۶۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 15 October 2018

به گزارش تابناک : لیلا اقبال اظهار داشت: ورزشکاران بدمینتون ساکن خراسان رضوی تاکنون در لیگ‌های دسته یک، دسته دو و برتر توانستند به نحو مطلوبی عمل کنند، این هیئت تاکنون بارها ورزشکاران خود رابه مسابقات مختلف اعزام کرده و ورزشکاران نیز تا حد توان خود سعی کردند دست خالی از مسابقات باز نگردند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ورزشکاران تمرینات خود را برای حضور پر رنگ در لیگ دسته یک کرمانشاه اجرایی می‌کنند و به دنبال اخذ نتیجه مطلوب از این رقابت‌ها هستند؛ این رقابت‌ها در 9 آبان برگزار شده و اردوهای مختلفی جهت تقویت ورزشکاران اعزامی در استان تدارک دیده شد.

اقبال خاطر نشان کرد: به دلیل افزایش تعداد ملی‌پوشان در کشور و حضور تمامی آنها در مسابقات مذکور، فعالیت ورزشکاران سخت‌تر شده و مدال‌آوری یا عدم کسب مقام توسط آنها مشخص نیست، در حال حاضر هیچ اسپانسری برای حمایت از ورزشکاران لیگ دسته یک وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هیئت بدمینتون خراسان رضوی جهت حمایت کامل از ورزشکاران به دنبال خیر بوده و تمامی تلاش خود را در این راستا به کار می‌برد، بزرگترین مشکل هیئت و ورزشکاران فقدان اسپانسر است، در صورت تأمین هزینه‌های رفت و آمد ورزشکاران، فعالیت آنها بهتر می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار