عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ظاهرا وزرای انتخابی باید با نوبخت هماهنگ باشند و چینش آنها به سمت حزب اعتدال و توسعه پیش برود.
کد خبر: ۶۶۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 15 October 2018

به گزارش تابناک : سید محمدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به برخی شنیده‌ها درباره معرفی شریعتمداری وزیر صمت به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: معتقدم شخصیت شریعتمداری به نحوی است که خودش این جا به جایی را قبول نداشته باشد.

وی ادامه داد: وزارت کار درگیر مسائل خاص و مطالبات گسترده‌‌ای مانند شرکت‌های وابسته، کارگران، شستا و ... است، لذا شریعتمداری خودش هم طالب این پست نیست و شاید این سمت به وی تحمیل شده یا روحانی تحت فشار لابی‌های بیرون قرار گرفته است.

حلقه بسته 500 نفره‌ای از ابتدای انقلاب تاکنون در جریان است
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: دایره قدرت و حلقه بسته حدود 500 نفره موجود از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در کشور در جریان است و این افراد در سمت‌هایی مانند مشاور، وزیر، نماینده مجلس و ... می‌چرخند.

ابطحی تاکید کرد: ظاهرا وزرایی در کابینه دولت انتخاب می‌شوند باید با نوبخت هماهنگ باشند، یعنی وزرای پیشنهادی یا مسئولان به نحوی چیده می‌شوند که بیشتر به سمت حزب حاکمیت اعتدال و توسعه پیش بروند حتی این موضوع در رده‌های پایین‌تر از وزرا مانند معاونان و مدیرکل‌ها هم وجود دارد.

میدان را به جوانان بدهید
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه اگر حاکمیت در اختیار عده‌ای خاص بچرخد تبدیل به الیگارشی می‌شود که فساد‌آور است، افزود: دلسوزانه می‌گویم که میدان را به جوانان بدهید زیرا ما نیروهای متخصص و با انگیزه جوان در کشور کم نداریم، در کشور جهل‌الرجال داریم و نه قحط‌الرجال، لذا باید به جوانان میدان داد تا بتوانند تجربه کنند.

وی بیان کرد: افرادی که اکنون پست‌ها را رها نمی‌کنند در حقیقت همان جوانان ابتدای انقلاب اسلامی هستند که حال با افزایش سن، تعلقات و محافظه‌کاری‌شان اجازه همان برش ابتدایی انقلاب را به آنها نمی‌دهد.

ابطحی گفت: مسئولان خودشان از صحنه قدرت کنار بروند و جوانان را با تشویق بر سر کار بیاورند تا هر چه زودتر به اوج پیشرفت برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار