علی خوش آینه :
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی از اعلام دستورالعمل اجرای هفته پژوهش وزارت آموزش و پرورش در سال 1397خبر داد .
کد خبر: ۶۶۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹ 16 October 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی، علی خوش آینه در این خصوص گفت:طبق بخشنامه وزارتی موجود در سایت پژوهشگاه مطالعات اموزش و پرورش(www.rie.ir)، از برگزیدگان پژوهشگر و فناور در محورهای پژوهشگر برتر، پایان نامه کارشناسی ارشد ورساله دکتری برتر، و تجارب پژوهشی برتر در هفته پژوهش تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد .

وی ادامه داد: برای انتخاب پژوهشگر برتر در آموزش و پرورش منتظر صدور و دریافت دستورالعمل وزارت علوم و تحقیقات در این خصوص هستیم.

خوش آینه ادامه داد:بدیهی است پس از دریافت دستورالعمل مذکور، در مورد تعداد و نحوه انتخاب پژوهشگران برتر اطلاع رسانی انجام خواهد شد. همچنین شیوه نامه معلمان پژوهنده(اقدام پژوهی های برتر) پیش از این صادر و نفرات برتر شهرستانها و استان انتخاب گردیده اند.

خوش آینه معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل در ادامه بیان گفت: متقاضیان باید مدارک و مستندات مربوط به هر محور (پایان نامه ارشد و رساله دکتری و تجارب پژوهشی برتر) را طبق زمانبندی اعلام شده از سوی شهرستان/ منطقه به کارشناسان و رابطین پژوهش محل خدمت خود ارائه نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار