شهریار آل شیخ، معاون برنامه ریزی شهرداری مشهد با انتشار عزل دست نویس حجت میرزایی، معاون برنامه ریزی شهرداری تهران در صفحه اینستاگرام خود از افشانی انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۶۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 16 October 2018

به گزارش تابناک : آل شیخ با انتقاد به نحوه عزل و نصب در مدیریت اصلاح طلب، رفتار شهردار تهران را توهین آمیز تلقی کرد و از مدیریت پنجم درخواست کرد نسبت به این گونه رفتارها واکنش نشان داده همچنین وی درخواست کرد که سابقه سکونت را نیز برای انتخاب بعدی در کلان شهرها لحاظ کنند.

 

متن نوشته شده به شرح ذیل است؛

بی خودی به احمدی نژاد و انتصاب هایش گیردادیم؛ به عزل های ناگهانی و تغییر مدیران در ماموریت و انتصاب آدم های بی ربط .

 

برخی چیز ها نسبتی با گرایش سیاسی ندارد برخی چیزها برآمده از آداب اولیه اداری، اخلاق یا تربیت خانوادگی است قطعا سلامت روانی و انواع توهمات و نارسایی های دوران های مختلف زندگی در بروز این رفتار ها موثرند؛ اما قطعا نوع وابستگی حزبی در آن نقش ندارد.

این قطعیت از آن جا حاصل شد که در شورای بر آمده از لیست امید، شهردار منتخب آن که در دوسویه اش استانداری و معاون وزیری در سابقه دارد، در عملی انقلابی با برداشتن کاغذ و نوشتن متن دست نویس، معاون برنامه ریزی را برکنار کرده و جانشین ایشان را به شورا معرفی کرده است شاید در دهداری دارغوز آباد به شورای ده هنوز اینچنین نامه می نویسند !

 

جدای از این که دلیل این برکناری را عده ای به توییت معاون مربوطه در دعوت به گفتگو و تعامل بین مدیران در مورد مشابه دیگری نسبت داده اند؛ یعنی هفته قبل هم مدیر روابط عمومی را در حالی که اصلا تهران نبوده و ماموریت یا مرخصی بوده بر کنار کرده و این معاون که متاسفانه اهل کتاب و دانشگاه و برنامه و این سوسول بازی ها است در جایی به نام توییتر چیزی نوشته وقتی برای غضنفر خوانده اند گفته خب من که نفهمیدم و بعد مجددا برایش توضیح داده اند اینکه نوشته گفتگو کردن لازمه مفاهمه و مدیریت است منظورش توهین به حضرت شما است و ایشان پس از خاراندن جاهایی از بدنشان قلم به دست گرفته و معذول داشته اند.

 

متاسفانه مدتی بود اصلاح طلبان در مسند حکومت نبودند خیلی چیزها یادمان رفت و هی به تصویر ملیح و لبخند زنان سید اصلاحات نگاه می کردیم.

حالا هم البته شورای شهری که شعار شفافیت و هوشمندی و برنامه و استراتژی می دهد و بعضا آدم حرفهایشان می شنود اصلا انگار در خود سوییس جلسه شورای شهر شرکت کرده، برای حفظ تعادل از جایی دیگر شهردار انتخاب کرده یا هر دلیلی به خود شورا مربوط است اما با توجه به شروع مجدد فصل انتخاب شهردار از بزرگواران هم مسلکان سابق که مرزهای خرد و اندیشه را در توییتر و اینستاگرام جابجا کرده اند عاجزانه در خواست داریم در انتخاب شهردار بعدی سابقه سکونت در شهر را به عنوان معیار انتخاب شهردار لحاظ کنند.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار