دبير هیأت تيراندازي استان قم:
دبير هیأت تيراندازي استان قم از انتخاب ملي‌پوش تفنگ ايران براي هدايت تيم‌هاي رده سني پايه تيراندازي دختران و پسران قم خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 17 October 2018

به گزارش تابناک قم، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: قم تیراندازان بسیار خوبی دارد که به واسطه توانمندی و قابلیت‌های بالای فنی در تیم‌های ملی مردان و زنان ایران عضویت دارند و افتخارات زیادی را نصیب ورزش قم و خانواده این رشته کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر تیراندازان بسیاری به نمایندگی از هیأت قم به تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تیراندازی کشور راه یافته‌اند، ادامه داد: یکی از این چهره‌های موفق هادی غرباقی است که هم ملی‌پوش این رشته و هم از عنوان‌داران تیراندازی ایران به شمار می‌رود.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم با اشاره به انتخاب غرباقی به عنوان مربی تیم‌های رده پایه تیراندازی قم، اضافه کرد: با تصمیم کمیته فنی و اجرایی المپیاد استعدادهای برتر و همچنین تأیید رئیس هیأت تیراندازی قم، هادی غرباقی ملی‌پوش تفنگ بادی به عنوان مربی تیم‌ نوجوانان قم برگزیده شد.

وی با اشاره هدایت و آماده‌سازی هر دو تیم نوجوانان دختر و پسر قم توسط غرباقی، عنوان کرد: تمرینات تیم‌های دختران و پسران نوجوان قم بعد از انتخاب نفرات مد نظر کادر فنی، در سالن تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین و برای حضور موفق در نخستین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور برگزار می‌شود.

متقیان‌نژاد در ادامه به عملکرد تیراندازان قم در مسابقات تفنگ و تپانچه بادی بانوان کشور اشاره و بیان کرد: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان تفنگ و تپانچه بادی به میزبانی سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و تیم بانوان قم در بخش تیمی و انفرادی با حریفان رقابت کرد.

وی یاد آور شد: شرکت کنندگان در تفنگ بادی 85 نفر و تپانچه بادی 87 نفر بودند که طبق قوانین جدید سال 2018 تیراندازی به رقابت پرداختند و بهترین رتبه در تیم قم جایگاه دوازدهم سیده‌رویا صبح‌خیز با 2/617 امتیاز بود، ضمن اینکه عطیه قدمی با 2/616 امتیاز پانزدهم شد، ضمن اینکه نرجس کولیوندی با 603 در جایگاه سی و سوم ایستاد، ضمن اینکه در بخش تیمی بین 29 تیم ششم شدیم.

متقیان‌نژاد در پایان اظهار کرد: بهترین رتبه تیم قم در بخش انفرادی تپانچه بادی توسط مهدیه کشکولی و کسب رتبه 56 با 531 امتیاز بود، خدیجه هاشمی با 521 امتیاز در مکان 68 ایستاد و سارا واعظی با 516 امتیاز رتبه 75 را کسب کرد تا تیم قم در مجموع بین 30 تیم در مکان 23 قرار بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار