کرمی گفت: امسال ۶ لایه حفاظتی برای کنترل مدارک زائرین در مسیر‌های منتهای به مرز مهران در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۶۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 17 October 2018

به گزارش تابناک : احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به سفر روز گذشته وزیر کشور به این استان اظهار کرد: وزیر کشور در این سفر از مسیر‌های منتهی به مهران و احداث بزرگراه‌ها بازدید کرد و جلسه مشترک ستاد اربعین کشور نیز با حضور وی و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد.

کرمی با بیان اینکه در جلسه ستاد اربعین گزارشهایی درباره زیرساختها و اقدامات انجام شده از اربعین سال گذشته تاکنون ارائه شد, افزود: اقدامات موثری درخصوص وضعیت تردد زائرین امسال صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در بخش راهسازی ۱۰۲ کیلومتر مسیر منتهی به مرز آماده شده است, گفت: رفع ۱۹ نقطه حادثه خیز استان در مسیر‌های مواصلاتی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه مشکل آب رسانی پایانه مرزی هم حل شده است, اضافه کرد: در پارکینگ‌های سطح شهر نسبت به سال‌های قبل نیز تغییرات اساسی ایجاد شده و در پایانه برکت هم ۲۵ هزار متر مربع آسفالت اضافه شده است.

کرمی با تاکید بر اینکه موکب‌های مرزی جانمایی شده است، یادآور شد:این موکب‌ها به صورت مجتمعی در مسیر‌های منتهی به مرز مهران مستقر شده تا خدمات مناسبی را به زائرین داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار ایلام افزود: امسال گیت‌های ورود و خروج پایانه برای تسیهل درتردد زائرین افزایش داشته است و ایجاد اینترنت رایگان از طریق بالن هوایی نیز از اقدامات دیگر استانداری برای میزبانی مناسب از زائرین است.

وی با بیان اینکه تردد زائرین هم اکنون در مرز روان است، گفت: تردد زوار بدون ویزا از مرز مهران ممنوع است.

کرمی گفت: افرادی که قصد عزیمت به کشور عراق را دارند, حتما در شهر‌های خود اقدام به تهیه ویزا کنند و بدون ویزا به مهران و ایلام مراجعه نکنند.

کرمی خاطرنشان کرد: امسال ۶ لایه حفاظتی برای کنترل مدارک زائرین در مسیر‌های منتهای به مرز در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار