روزهاي 26 و 27 مهر ماه
10 كشتي‌گير آزادكار قم در هفته گراميداشت تربيت بدني و ورزش با حريفان شركت كننده در مسابقات كشتي آزاد قهرماني جوانان ايران به رقابت مي‌پردازند.
کد خبر: ۶۶۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶ 17 October 2018

به گزارش تابناک قم، تیم کشتی آزاد جوانان قم در حالی به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شد که این پیکارها طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی از روز پنجشنبه 26 مهر ماه در آغاز هفته تربیت‌بدنی و ورزش با حضور برترین‌های ایران برگزار می‌شود.

فدراسیون کشتی برای برگزاری با کیفیت مسابقات این رده سنی، استان‌ها را در مناطق مختلف تقسیم بندی کرده که بر این اساس تیم منتخب هیأت کشتی قم در گروه (ج) این پیکارها به میزبانی هیأت کشتی استان سمنان در شهرستان شاهرود با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور در این گروه روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در حالی برگزار می‌شود که تیم منتخب هیأت کشتی قم در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 96، 92، 97 و 125 کیلوگرم برای کسب عناوین برتر به روی تشک می‌رود.

این تیم را 10 آزادکار جوان و مستعد کشتی قم تشکیل می‌دهند، تیمی که در وزن 57 کیلوگرم امیرحسین همایی، وزن 61 کیلوگرم محسن زارعی، وزن 65 کیلوگرم علی نورمحمدی، وزن 70 کیلوگرم محمدحسن زند و در وزن 74 کیلوگرم مهدی خلیلی عضویت دارند.

همچنین در وزن 79 کیلوگرم یوسف سبزی، وزن 86 کیلوگرم محمدجواد پوربابا، وزن 92 کیلوگرم علی شیرازی، وزن 97 کیلوگرم رضا سنایی و در وزن 125 کیلوگرم حمیدرضا جعفریانی دیگری نفراتی اعزامی تیم منتخب هیأت کشتی قم به رقابت‌های قهرمانی جوانان ایران در شاهرود هستند.

این تیم در حالی با حریفان خود به رقابت می‌پردازد که فدراسیون کشتی برای برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان ایران نیز برنامه‌ریزی کرده و تیم منتخب هیأت کشتی قم در این رشته نیز برای کسب عناوین برتر مقابل حریفان به میدان خواهد رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار