دومین کاراته کای ایران در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به ژاپن واگذار کرد و به نشان برنز دست پیدا کرد.
کد خبر: ۶۶۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 18 October 2018

به گزارش تابناک : در ادامه رقابتهای کاراته در سومین دوره بازیهای المپیک جوانان که در بوینس آیرس جریان دارد، مبینا حیدری در وزن ۵۹- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی برابر «کاکاروساکاجی» از ژاپن بازنده شد و با قرار گرفتن در مکان سوم به نشان برنز دست یافت. 

حیدری در مرحله مقدماتی کار خود را با برتری ۲ بر صفر مقابل «باهوپ شارلوت» از انگلیس آغاز کرد و سپس «آسیه اوخاتوا» از فرانسه را یک بر صفر از پیش رو برداشت و در ادامه برابر «آنا چرنیشوا» از روسیه باخت و به عنوان نفر دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد. 

در این مبارزات علیرضا فرجی در وزن ۶۱- کیلوگرم با شکست برابر «اساما اداری» از مراکش، «ماساکی یامائوکا» از ژاپن و  «پدرو پابلو دلاروکا» از گواتمالااز دور رقابتها کنار رفت. ضن اینکه فاطمه خنکدار در وزن ۵۳- کیلوگرم پس از آنکه در مرحله مقدماتی «تانیا باروس» از پرتغال را ۶ برصفر و «آیاکا اوکازاکی» از تایلند را ۲ بر صفر شکست داد و سپس یک بر صفر نتیجه را به «رینکا تاهاتا» از ژاپن واگذار کرد و به نیمه نهایی صعود کرد. در این مرحله به نماینده ژاپن باخت و برنز گرفت. 

برنامه نمایندگان ایران در  روز دوم مسابقات

روز پنجشنبه ۲۶مهرماه در دومین روز رقابتهای کاراته دو نماینده سنگین وزن کشورمان به روی تاتامی می روند. نگین آلتونی در وزن ۵۹+ کیلوگرم در گروه A «لائورا لیک» از دانمارک، «جانسا میشله فونسکا» از پورتوریکو و «ساکورا ساواشیما» از ژاپن مبارزه کند. نوید محمدی نیز در وزن ۶۸+ کیلوگرم در گروه B با «کیسی ساکیاما» از ژاپن،«روبرت اواکیموف» از روسیه و «سین مک کارتی« از ایرلندهم گروه شده است. 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار