سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: براساس برآوردها زائران پیاده دهه آخر صفر مشهدمقدس با افزایش حدود ۳۰ درصدی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 18 October 2018

به گزارش تابناک : سیدجواد حسینی اظهار داشت: براساس برآوردها در دهه آخر صفر امسال حدود 5 میلیون زائر به مشهد مقدس مشرف خواهند شد که بخشی از این زائران را زائران پیاده امام رضا(ع) تشکیل می‌دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت‌های استان برای خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر بهره گرفت و البته در حال حاضر تمامی هم و غم به ویژه در حوزه رسانه‌ای باید معطوف به ایام اربعین باشد.

حسینی ادامه داد: باید در روند خدمت رسانی دهه آخر صفر این مهم مدنظر قرار گیرد که تمامی ایرادات و نواقص خدمت رسانی در دهه آخر صفر سال گذشته مرتفع شود و با توان بیشتری به زائران خدمت رسانی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه براساس برآوردها امسال شاهد افزایش تشرف 30 درصدی زائران پیاده دهه آخر صفر به مشهدمقدس خواهیم بود عنوان کرد: در حوزه راهپیمایی اربعین نیز شاهد افزایش هستیم و تعداد افرادی که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند نسبت به سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار