مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما بازی سختی داریم و آماده پیروزی در این بازی هستیم.
کد خبر: ۶۶۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 18 October 2018

به گزارش تابناک : بیژن طاهری در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: در طول هفته قبل 13 بازیکن را به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی در اختیار نداشتیم. از روز قبل به ما اضافه شدند و خوب تمرین کرده اند. ما بازی سختی داریم و آماده پیروزی در این بازی هستیم.

 طاهری ادامه داد: مطمئنا چمن تختی روی کیفیت ما و سایپا اثرگذار است چون آنها هم روی زمین فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه استقلال این بازی را فدای بازی جام حذفی می کند یا خیر گفت: مطمئنا ما هیچ بازی را فدای لیگ یا حذفی نمی کنیم. جام حذفی هم برای ما مهم است ولی از این طرف چشم به لیگ هم داریم.جام حذفی و لیگ دو مقوله جدا هستند و ما برای هر دو برنامه داریم.

وی در خصوص اینکه آیا به ملی پوشان استراحت می دهند یا خیر گفت: ما اگر به ملی پوشان استراحت بدهیم، اصلا یار نداریم که به زمین بفرستیم!  بازیکنان ما بعد از بازی با بولیوی وقتی به تمرینات برگشتند شرایط خوبی داشتند و ما از آنها استفاده می کنیم.

طاهری در خصوص شرایط نویمایر و گرو گفت: نویمایر از ناحیه انگشت پا مصدوم شده ولی در حال رسیدن به شرایط آرمانی است. گرو هم بازیکن خوبی است و امیدوام با گلزنی از فشار خارج شود.

به گزارش فارس، محمد حسین زرندی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که ممکن است گرو در نیم فصل از استقلال بود گفت: این بحث یک بحث حاشیه ای است که صحت ندارد.

وی در خصوص اینکه سامان قدوس گفته گرو یک بازیکن مکمل است و گلزن نیست، گفت: اینجا استقلال است و همه انتظار دارند بازیکن گل بزند. تیام هم روزی که آمد همه گفتند این بازیکن را چه کسی آورده ولی وقتی گل زد، او شد تیام. امیدوارم گرو هم گل بزند و از فشار خارج شود.

طاهری ادامه داد: همه بازیکنان رو به جلوی ما تکنیکی هستند، صیادمنش، باقری و قائدی نفات تکنیکی رو به جلوی ما هسنتند که می توانند به استقلال کمک کنند.

وی با اشاره به غایبان تیمش گفت: خسرو حیدری و فرشید اسماعلی مصدوم هستند و روزبه چشمی هم روز گذشته ریکاوری کرده و امروز با ما تمرین نکرد. این بازیکن هم از ناحیه زانو دچار مشکل است و با ما نخواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار