فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان گفت: رزمندگان زنجانی همواره در عرصه‌های مختلف حضور ولایی و حماسی داشتند و امروز نیز سپاه پاسداران آماده‌تر از هر زمان دیگر در جبهه محافظت از انقلاب و اسلام حضور دارد.
کد خبر: ۶۶۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 18 October 2018

به گزارش تابناک : سردار جهانبخش کرمی در مراسم تودیع و معارفه مسئولان دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان، اظهار کرد: مردم استان زنجان همواره در صحنه‌های مهم تاریخ حماسی کشور حضور ولایی و انقلابی داشتند که می‌توان مهم‌ترین آن‌ها که همان پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع‌مقدس است، اشاره کرد .

وی افزود: در دوران انقلاب اسلامی بانوان زنجانی نخستین گروهی بودند که در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستادند و اولین راهپیمایی تاریخ آن زمان را به نام خود ثبت کردند .

کرمی تصریح کرد: در دوران دفاع‌مقدس نیز رزمندگان زنجانی در دو جبهه غرب و جنوب حضور جدی و حماسی داشتند و در ۱۹ عملیات آفندی و ۲۷ عملیات پدافندی نقش مهمی را ایفا کردند .

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه یادآورشد: دفاع و مجاهدت همواره ادامه دارد و تنها به یک دوره خاص معطوف نمی‌شود. در همین راستا تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان برای دفاع و محافظت از مرزهای کشور  شش سال در غرب کشور و ۹ سال در شمالغرب حضور فعالی داشته و توان خود را در مقابله با دشمنان در این دو منطقه به نمایش گذاشته است .

کرمی افزود: پاسداران همواره در عرصه‌هایی چون فرهنگی، سازندگی و محرومیت‌زدایی نیز پای کار بوده‌اند و از خود اقدامات چشمگیری به جای گذاشته‌اند .

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم که اخیرا شاهد برگزاری آن در استان بودیم برنامه فصل شیدایی بود که بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر از این برنامه در ۱۲ شب دیدن کردند و این نشان داد که سپاه پاسداران در اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز نقش برجسته‌ای دارد .

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه از فعالیت چند ساله حجت‌الاسلام علی متین در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تقدیر کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار