رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: دوره مربیگری فوتبال B ایران به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 18 October 2018

به گزارش تابناک : محمدمهدی برادران از برگزاری دوره مربیگری فوتبال B ایران به مدرسی اساتید خراسانی و میزبانی هیئت فوتبال خراسان رضوی در شهرستان مشهد مقدس خبر داد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی افزود: این دوره با حضور 24 نفر از واجدین شرایط از سراسر کشور، شهرستان‌های استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

برادران با اشاره به اینکه مدت دوره 10 روزه است عنوان کرد: تاریخ برگزاری دوره نیمه دوم آبان ماه امسال و در محل دانشگاه فردوسی مشهد است؛
در پایان این دوره مربیانی که در آزمون عملی و تئوری نمره مدنظر را دریافت نمایید به مدرک مربیگری فوتبال B ایران نائل خواهند شد.

وی با اشاره به شرایط ثبت نام در این دوره اظهار داشت: حداقل سن 20 سال و مدرک تحصیلی حداقل دیپلم است و مربیانی که مدرک مربیگری فوتبال C ایران یا D فوتبال قدیم را دارند می توانند در این دوره شرکت کنند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: مربیانی که در دوره‌های C ایران یا D فوتبال قدیم شرکت داشته‌اند و جزو معرفی‌شدگان در آن کلاس‌ها نبودند می‌توانند در این دوره شرکت کنند چراکه در حال حاضر فقط کسانی می‌توانند در دوره‌های مربیگری C آسیا شرکت کنند که حتما توسط مدرس دوره C ایران معرفی شده باشند از آنجایی که طبق نظر فدراسیون فوتبال مدرک B ایران با مدرک C آسیا در ایران برابری می‌کند لذا به مربیان علاقمند پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز در همین دوره شرکت کنند.

برادران تصریح کرد: ضمنا افرادی که در کلاس C ایران معرفی نشده‌اند و مایل هستند در کلاس C آسیا شرکت کنند باید کلاس B ایران بگذرانند و نمره قبولی بگیرند تا بتوانند در کلاس C آسیا شرکت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار