یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: همه ما باید در مقابل دشمن خارجی متحد باشیم و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم. نقد منصفانه و وجود دیدگاه‌های مخالف اشکالی ندارد، اما همه باید توجه کنند ما در یک کشتی هستیم.
کد خبر: ۶۶۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 19 October 2018

به گزارش تابناک : جعفر قادری در ارتباط با ضرورت توجه به منافع ملی به جای منافع جناحی و گروهی اظهار کرد: در حالی که باید اختلاف دیدگاه‌ها و نگاه‌های مختلف جریان‌ها و جناح‌ها به موضوعات کشور حفظ شود و جناح حاکم نباید از انتقادات خود را دور نگه دارد؛ اما جناح مقابل هم نباید با انتقادات نابه‌جا دشمن را امیدوار کند.

وی ادامه داد: منتقدان باید در حالی که مبحث انتقاد نسبت به عملکردها را گسترش می‌دهند،  راه‌حل ‌هایی را هم برای بهبود اوضاع ارائه کنند؛ توجه داشته‌ باشند تا از کلیت نظام و انقلاب هم دفاع کنند؛ چراکه دستاوردهای انقلاب معطوف به یک جناح و گروه نیست و حاصل تلاش تمام گروه‌ها و جنانح‌ها طی سال‌های گذشته است.

این نماینده سابق مجلس سپس گفت: نوع عملکرد دولت‌ها چه دولت فعلی و چه گذشته را می‌توان با دید انتقادی نگاه کرد، ضعف‌ها را گفت و قوت‌ها را بر شمرد. ورود به نقاط قوت و ضعف کمک می‌کند تا جناح حاکم نقاط قوت را افزایش داده و با استفاده از تجارب گذشتگان اشتباهات آنان را تکرار نکند و کارهای درست را ادامه دهد .

وی تصریح کرد: من فکر می کنم با تمام اختلاف نظرات میان جناح‌ها و گروه‌ها؛ آن‌ها نباید فراموش کنند که باید در مقابل دشمن خارجی و کارشکنی‌های آنان و برنامه ریزی‌هایی که برای ایجاد حساسیت و زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب به کار می‌بردند، بایستند.

این فعال سیاسی اصول‌گرا گفت: از مزایا و برگ برنده نظام ما این است که هر دوره‌ای جناح و جریانی حاکم بوده جریان مقابل توانسته او را نقد کند و با بیان نقاط قوت و ضعف کمک کند تا دولت مسیر خود را درست طی کند.

قادری همچنین تصریح کرد: همان طور که بارها مقام معظم رهبری به همه دلسوزان نظام توجه داده‌اند؛ باید توجه کنیم که همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و نباید بگذاریم بیان ایرادات و اشکالات منجر به سوراخ شدن کشتی شود.

وی در پایان گفت: باید توجه کنیم که این برگ برنده نظام که انتقاد پذیری‌اش بسیار بالا است مورد سوء استفاده و طمع دشمنان قرار نگیرد و کلیت نظام را زیر سوال نبرند.همه ما باید مقابل دشمن خارجی متحد باشیم.  

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار