معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تقاضای ٩ کتابفروشی برای شرکت در سومین دوره از طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 23 October 2018

مرتضی جمشیدی گفت: کتابفروشی‌هایی از جمله محام، شهر کتاب، رشد، شرق، پاتوق کتاب و جعفری شعبه منطقه زیتون اهواز آماده ارایه کتاب‌های جام باشگاه‌ها در اهواز و کافه کتاب‌بانی در رامشیر، نمایشگاه دایمی کتاب تبیان و کتابسرای رشد در دزفول از دیگر کتابفروشی‌های متقاضی این طرح در شهرستان‌ها هستند.

وی با اشاره به تخفیف این دوره از کتاب‌های جام باشگاه‌ها اظهار داشت: در این دوره از طرح کتاب‌ها با تخفیف ٥٠ درصدی را در اختیار علاقه‌مندان کتابخوان باشگاه‌ها قرار خواهد گرفت و هر عضو باشگاه تا مبلغ ٦٠٠ هزار ریال می‌تواند از این تخفیف استفاده کنند.

جمشیدی اظهار کرد: شورای کتاب کودک ایران ضمن معرفی کتاب‌های برگزیده خود فهرست کتاب‌های مناسب را نیز درجه‌بندی و عرضه می‌کند.
معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در این دوره فهرستی از کتاب‌نامه‌های رشد، کتاب جشنواره و جوایز گوزن زرد، جایزه کتاب برتر انجمن فرهنگی ناشران کودک کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و لاک‌پشت پرنده برای گروه‌های سنی الف، ب، ج و د در اختیار مربیان و اعضای باشگاه‌های کتابخوانی قرار می‌گیرد.

وی گفت: کتابفروشی‌های متقاضی طرح جام باشگاه‌ها در سایت خانه کتاب ثبت نام می‌کنند و پس از آن با توجه به فهرستی که اعضا در اختیار کتابفروشی قرار می‌دهد کتاب‌ها به باشگاه‌ها ارایه خواهد شد.

به گفته جمشیدی: ثبت‌نام باشگاه‌های سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی تا 10 آبان 97 ادامه دارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار