مسئول سامانه سیار درمانی رضوی بیمارستان فوق تخصصی رضوی را علمدار خدمات درمانی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی دانست.
کد خبر: ۶۷۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 23 October 2018

به گزارش تابناک : احسان اکبری مسئول سامانه سیار درمانی رضوی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در حاشیه مراسم بدرقه کاروان درمان‌گران این سامانه در سالن شهید رزان النجار اظهار داشت: امسال برای دومین سال پیاپی سامانه سیار درمانی رضوی از یکم تا نهم آبان‌ماه در عمود 603 این مسیر برپا می‌شود.

وی افزود: این سامانه 60 تخت‌خوابی در دو حوزه تخصصی و فوق تخصصی با دارا بودن دو اتاق عمل مجهز و نیز بخش‌های مختلف پزشکی از جمله سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس، یونیت دندانپزشکی، سونوگرافی و غیره در قالب 14 اتوبوس سازماندهی شده‌ و در دو روز گذشته از بیمارستان رضوی به سمت کربلای معلی رهسپار شده است.

اکبری اظهار کرد: سامانه‌های متعددی برای ارائه خدمات سرپایی معدود در این مسیر وجود دارد، اما سامانه سیار درمانی رضوی به ‌نوعی پزشکان متخصص را گردهم آورده تا در صورت بروز مسائل و مشکلات خاص بتواند بهترین خدمات را به این زائران گرانقدر ارائه کند.

وی بیان کرد: سال گذشته 30 هزار زائر پیاده اربعین حسینی از خدمات این سامانه سیار بهره‌مند شده و حدود 10 جراحی تخصصی و فوق تخصصی توسط پزشکان متخصص این سامانه با موفقیت انجام شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار