سرمربی تیم والیبال پیام با اشاره به‌غیبت چند ساله خراسان رضوی در لیگ برتر این رشته ورزشی؛ گفت: از این موضوع صدمات زیادی دیدیم و پشتوانه‌های زیادی را از دست دادیم.
کد خبر: ۶۷۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 23 October 2018

به گزارش تابناک : جبار قوچان‌نژاد گفت: من هم مانند همه هواداران والیبال در خراسان رضوی حس خوبی دارم که بعد از چند سال وقفه در لیگ برتر، تیم داریم،گرچه در این چند سال غیبت لطمه زیادی دیدیم، اما از بازگشت به‌لیگ برتر حس خوبی دارم و امیدوارم این بازگشت تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم والیبال پیام ادامه داد: اکنون نمی‌توان از رتبه و مقام صحبت کنیم، وقتی فاصله ایجاد می‌شود همه پشتوانه‌ها خراب می‌شود، به‌دنبال حضور موفق در لیگ برتر هستیم، از سال ۹۰ تا ۹۴ جز ۴ تیم برتر کشور بودیم و سال ۹۴ توانستیم ۳ کشور باشیم، مسئله مهمی که سبب شد دوباره در لیگ برتر شرکت کنیم، استحقاق مروم‌خراسان بود، آنها حق دارند در همه رشته‌ها ورزشی نماینده داشته باشند.

وی افزود: در این چند سال وقفه تیم امید و جوانان ما سقوط کرد و زمانی که برنامه‌ریزی درستی نباشد، دچار مشکل می‌شود، وظیفه ما است در خدمت مردم باشیم و به‌عشق این هواداران تیم رو تشکیل دادیم، وقتی چراغ والیبال استان خاموش باشد همه آسیب می‌بینند، هواداران، رسانه‌ها، بازیکنان و مربیان هم از این قاعده مستثنی نیستند، وقتی فعالیتی نباشد پشتوانه‌سازی صورت نمی‌گیرد و نمی‌توانیم استعدادها را کشف‌ و پرورش دهیم.

قوچان‌نژاد گفت: اکنون تعدادی جوان در حال تمرین در‌ کنار تیم‌ اصلی هستند و الزام داریم تا یک‌ تیم‌ جوانان و نوجوان برای مسابقات قهرمانی کشور داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال پیام درخصوص نبود حامی مالی در ورزش خراسان رضوی؛ عنوان کرد: نبود اسپانسر سبب آزار ورزش استان بوده، ولی من عقیده دارم در این چند سال اخیر بیشتر از ضعف مدیریت در ورزش استان ضربه خوردیم تا نبود اسپانسر و امثالهم، مگر ما چطوری توانستیم همین تیم را تشکیل دهیم، بنابراین، بی‌تدبیری و ضعف مدیریت سبب بروز مشکلات در ورزش استان بوده است، حتی مدیران هیات قبلی نیز هر سال وعده تیم‌داری در لیگ برتر را می‌دادند، اما خبری از عمل کردن به‌این وعده‌ها نبود.

وی در مورد تشکیل تیم پیام متذکر شد: اسپانسر مشکل غیرقابل حل نیست، خوشبختانه شهرداری و شورای شهر برای تیم‌داری تلاش خوبی داشتند و یک شهردار ورزشی و ورزش دوست داریم که برای حل شدن مشکلات ورزشی مشهد در تلاش هستند، باید نبود اسپانسر را تبدیل به‌فرصت کنیم، هدف ما این است تا در لیگ برتر زنگ تفریح نباشیم و برای شادی مردم تلاش می‌کنیم، دستگاه مختلف مانند شهرداری، شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان و استان باید تعامل و همکاری مناسب داشته باشند.

وی تصریح کرد: چند بازیکن خوب لژیونر شدند، اما این موضوع به‌معنی ضعیف شدن لیگ نیست، جوانان خوبی در لیگ امسال حضور دارند که این مسئله سبب می‌شود سطح تیم‌ها نزدیک باشد تا ‌کمتر شاهد بازی‌های یک طرفه باشیم.

سرمربی تیم پیام درخصوص حمایت هواداران گفت: به‌شخصه معتقدم اگر جبار قوچان‌نژاد شدم فقط مدیون همین هواداران هستم و بازیکنانی که مانند سرباز از دل و جان مایه گذاشتند، بازیکنان و هواداران بازوهای من هستند و مطمئن هستم همیشه حامی والیبال مشهد و خراسان هستند، هوادارنی‌ که در سرما، گرما، برد و باخت نیز کنار ما بودند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح ملی هم از یک لیگ‌ خوب و پویا تیم ملی خوب تشکیل می‌شود، اما باید قبل از هر موضوعی به‌فکر جایگزینی بازیکنان خوب و باتجربه باشیم که اگر چند بازیکن خوب از تیم ملی کنار رفتند به‌مشکل برنخوریم، تقریبا استوانه‌سازی خوبی در کشور صورت گرفته، باید در میادین بین‌المللی به‌این بازیکنان باتجربه میدان داده شود تا در کنار بازی در رقابت‌های حساس به‌ترکیب تیم ملی اضافه شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار