مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با توجه به وضعیت قیمت‌های جهانی و ارتباط با تجار خارجی قیمت ارزی زعفران را مشخص می‌کنیم وبه زودی قیمت اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 24 October 2018
به گزارش تابناک : مزروعی مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی در حاشیه بازدید از پروژه آبیاری تحت فشار در تربت جام گفت : سال گذشته از زعفران کاران حمایت کردیم امسال و سال‌های بعد هم این کار را خواهیم کرد.

وی با اشاره به تعیین قیمت تضمینی زعفران تصریح کرد:برای تعیین قیمت زعفران صبر کردیم که درچند روز آینده تولید به بازار بیاید و با توجه وضعیت قیمت‌های جهانی و ارتباط با تجار خارجی قیمت ارزی زعفران را مشخص می‌کنیم.

مزروعی ادامه داد: بزودی جلسه‌ای بااستانداربرگزار می کنیم و قیمت را اعلام خواهیم کرد و اگر از قیمت کف بازار زعفران پائین‌تر باشد حتما  ورود می کنیم و مجددخرید خواهیم داشت.
 
مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان رضوی عنوان کرد:اگر تجار خارجی مستقیم وارد خرید زعفران شود ما استقبال می‌کنیم ولازم نیست ما محصول را به خارج ببریم.


وی با اشاره به قیمت خوب زعفران در بازار خطاب به کشاورزان توصیه کرد:کشاورزان هیجان زده نشوند محصول زعفران خودرا با قیمت پائین نفروشندواجازه ندهندعده‌ای بخواهند با بازار زعفران بازی کند.
 
مزروعی گفت : اجازه نخواهیم داد یک عده‌ای با سرنوشت، زندگی و اقتصاد مردم بازی کند ولو اینکه با هر عنوان وارد شوند.
 
مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: با استانداری هم مکاتبه داشتیم که تشکل‌های بخش زعفران ساماندهی شوندودر اتاق بازرگانی باید از تولید کنندگان واقعی زعفران حضور داشته باشند. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار