دمای هوای اردبیل ۱۸ درجه کاهش می‌یابد
با ورود سامانه سرد و بارشی به استان در روزهای آینده کاهش دما بین ۱۵ تا ۱۸ درجه سانتیگراد در استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۶۷۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 27 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی دولتی‌مهر اظهار داشت: در روزهای گذشته و به ویژه در روز پنجشنبه هفته پیش شاهد وزش تندباد و وقوع طوفان در اغلب مناطق استان بودیم به طوری که سرعت تندباد در برخی از ساعات به 130 کیلومتر بر ساعت رسید و خساراتی را در بخش‌های مختلف به بار آورد.

وی با اشاره به کاهش سرعت وزش باد از امروز بیان کرد: به تدریج پس از کاهش سرعت وزش باد از صبح امروز دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش یافته که پیش‌بینی می‌شود با نفوذ سامانه بارشی و سرد به استان از ظهر امروز آسمان ابری شده و بارش باران در برخی مناطق به صورت رگبار و رعد و برق رخ دهد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: در این مدت کاهش دما بین 15 تا 18 درجه سانتیگراد خواهد بود و در مناطق مستعد استان شامل دامنه کوه سبلان و ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

دولتی‌مهر تصریح کرد: مقدار بارندگی در مناطق شمالی استان پنج تا هشت میلیمتر و در مناطق مرکزی و جنوبی بین هشت تا 12 میلیمتر پیش‌بینی می‌شود که به دلیل حجم بارندگی‌ها در برخی از مناطق مرکزی و جنوبی استان آبگرفتگی موقت معابر عمومی احتمال دارد.

به گزارش تابناک اردبیل، کارشناسان پیش بینی می کنند که آبان ماه جاری،بارش چشمگیری در انتظار استان اردبیل خواهد بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار