رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد مطرح کرد
رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد گفت: علی‌الظاهر مشکل ترافیکی و عدم مجوز راهور، مانع اجرای طرح اتوبوس‌های برقی در یزد است.
کد خبر: ۶۷۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 28 October 2018

حمیدرضا قمی شامگاه شنبه در یک‌صد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به برگزاری نمایشگاه خدمات شهری در مشهد مقدس، گفت: در آن نمایشگاه تمرکز بسیاری بر روی هوشمند سازی بود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد، شعار «مشهد شهر هوشمند، شهر امید و زندگی» را برای مشهد انتخاب کرده بودند، افزود: با توجه به جلسه برگزارشده و دعوت از معاونت خدمات شهری مشهد، تمرکز آن‌ها بر روی برون‌سپاری بود و پروسه برون‌سپاری آتش‌نشانی توضیح و آسیب‌های آن اعلام شد.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند تصریح کرد: لازم است معاونت خدمات شهری در این زمینه جلسه هماهنگی و انتقال تجربیات را داشته باشند و جلسه مفصلی با آقای عالی شیخ معاون برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برگزار شد.

قمی بابیان اینکه تجربیات دو طرف تبادل شد، اظهار داشت: قرار شد جلسه‌ای با حضور مدیران مربوطه، معاونت برنامه‌ریزی، رئیس فاوا، رئیس مرکز نوآوری و فناوری در مشهد برگزار شود و نکته اصلی که آن‌ها دچار مشکل بودند و ما نیز در برخی موارد همچون مشارکت مردم در فرآیند شفاف‌سازی دچار مشکل هستیم.

این مقام مسئول ابراز شد: اقداماتی که شورای اسلامی شهر یزد کرده بودند، انصافاً در مقایسه باکارهایی که در مشهد شده بود، حداقل قابل‌مقایسه است و همچنان موضوع اصلی توجه صاحبان اصلی اطلاعات یعنی مردم به این حوزه است.

وی با اشاره به ساخت‌وسازهای شهری و اتوبوس‌های برقی در یزد، بیان داشت: با پیگیری‌های سازمان حمل‌ونقل، شرکت مربوطه همچنان اعلام آمادگی می‌کرد که در یزد در یک مسیر مشخصی سرمایه‌گذاری کند و همچنان علی‌الظاهر مشکل ترافیکی و عدم مجوز راهور داریم.

در ادامه ونوس عامری یادآور شد: با تشکیل کمیسیون ماده ۱۴ مواردی ازجمله اجاره محل و فرکانس تاکسی بی‌سیم ۱۸۳۰ قرار شد تا پایان سال جاری با توجه به مبلغی که قبلاً بوده، ادامه داشته باشد و قرارداد نگهداری اکو پارک که قبلاً با شرکتی قرارداد بسته‌شده، تعدادی نگهبان اضافه‌شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار