معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: بیش از دو هزار جلد کتاب با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، روان‌شناسی و رمان به کتابخانه زندان مرکزی اصفهان اهداء شد.
کد خبر: ۶۷۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 29 October 2018

به گزارش تابناک : مرتضی رشیدی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان اظهارکرد: با توجه به اینکه مدیریت جدید شهری اصفهان توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات و چالش‌های اجتماعی دارد، ایجاد فضای فرهنگی در زندان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر حدود ۱۰ هزار نفر زندانی در زندان مرکزی اصفهان حضور دارند، مدیریت شهری اصفهان تصمیم گرفت کتابخانه این زندان را تجهیز کند، از این دو بیش از دو هزار جلد کتاب با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، روان شناسی و رمان را به آن اهداء کرد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک تفاهم نامه فرهنگی اجتماعی بین اداره کل زندان‌های اصفهان و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نوشته شده و به زودی امضاء خواهد شد، اظهارکرد: بر اساس این تفاهم نامه شهرداری اصفهان سالن ورزشی زندان اصفهان که از نظر عمرانی مشکلات زیادی دارد را ساماندهی و تجهیزات ورزشی مورد نیاز را در آن نصب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در راستای این تفاهم نامه همچنین مقرر شد برنامه‌های فرهنگی هنری که در فرهنگسراهای سطح شهر برگزار می‌شود را در سالن اجتماعات زندان مرکزی اصفهان برگزار کنیم.

رشیدی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان قرار است مجلاتی در سالن انتظار زندان اصفهان قرار دهد تا مورد استفاده خانواده زندانیان هنگام حضور در این سالن، قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار