معاون عمرانی و توسعه روستایی وزارت کشور گفت: شهرداران باید به دنبال کسب اعتماد مردم باشند.
کد خبر: ۶۷۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 29 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ مهدی جمالی‌نژاد در جلسه شورای ادای استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: من خرسند هستم که امروز در استان البرز برای ابلاغ حکم شهردار کلانشهر کرج حضور دارم که انتخاب شهردار یکی از کارهای مهم شهر یک شهر است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه شهردار کرج در این برهه از زمان بسیار مهم است، افزود: شهرداری و مدیریت شهری با همدلی و همکاری مردم و در  محور توسعه با هماهنگی‌های لازم  سبب حرکتهای بزرگ می‌شود.

معاون عمرانی و توسعه روستایی وزارت کشور  با بیان اینک اعتمادسازی  در شهرداری بسیار مهم است و اگر شهرداری نتواند اعتماد مردم را جلب کند نمی‌تواند در هیچ مرحله‌ای موفق شود، گفت: اگر اعتماد در شهر نباشد  سرمایه‌گذاری، مشارکت، افزایش درآمد، کاهش هزینه‌ها، همدلی، رفاقت و دوستی از بین می‌رود.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه بحث اعتمادسازی سبب بالابردن سقف مشارکت در مردم می‌شود، عنوان کرد: باید فاصله مردم با شهرداری و شورا از بین برود و ساده زیستی در شهرداری و جود داشته باشد و همچنین باید شهردار و عوامل آن در بین مردم باشند تا موجب اعتماد آنها نسبت به شهرداری و شورا شوند.

معاون عمرانی و توسعه روستایی وزارت کشور با اشاره به اینکه مناسبتها در مدیریت شهری با همکاران بسیار مهم است و اگر پاکدستی و صداقت نباشد در این سیستم مشکل به وجود می‌آید، تصریح کرد: اگر شهرداری به شورا اهمیت ندهد و اعتنایی به آن نکند این امر به بدنه شهرداری نفوذ خواهد کرد و هرج مرج در شهرداری زیاد می‌شود.

وی ادامه داد: الگو بودن شهردار خود بسیار مهم است و باید حرکت‌های لابی‌گری در شهرداری از بین رود و همچنین شورا و شهرداری‌ها در امنیت کشور نقش بسیار مهمی دارند.

 در این جلسه حکم "علی‌اصغر کمالی‌زاده" شهردار کرج قرائت و تقدیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار