مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی خبر داد
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت پروازهای ایام اربعین از فردا خبر داد و گفت: تیم بازرسی سازمان به فرودگاه نجف اعزام شده است.
کد خبر: ۶۷۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 30 October 2018

به گزارش تابناک یزد، از میزان، رضا جعفرزاده اظهار کرد: با توجه به درخواست ایرلاین‌های ایرانی و العراقیه ۷۴۹ مجوز پرواز رفت و برگشت به‌ صورت برنامه‌ای و فوق العاده به‌مقاصد نجف و بغداد برای ایام اربعین صادر شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۱۳ مجوز به‌صورت فوق العاده صادر شده که ۸۷ مجوز برای شرکت هواپیمایی العراقیه و ۴۲۶ مجوز برای شرکت‌های ایرانی صادر شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی با بیان این‌که هرگونه تخلف احتمالی در کمترین زمان ممکن اعمال قانون خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون شکایات مردمی در رابطه با ایجاد مشکل در پرواز‌های اربعین به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال نشده و گزارشاتی که دفتر نظارت سازمان در رابطه با گرانفروشی به آن دست یافتند در خصوص این‌گونه موارد اقدامات لازم صورت گرفته است.

جعفرزاده با اعلام اینکه سازمان هواپیمایی کشوری آماده صدور مجوز برای شرکت‌هایی هواپیمایی به‌صورت فوق‌العاده است، گفت: متقاضیان سفر اربعین توجهی به نرخ‌های برخی از سایت‌های غیرمجاز برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداشته و مراکز معتبر را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به‌نشانی www.cao.ir دنبال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار