مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: امسال در دهه پایانی ماه صفر شهروندان ایفاگر نقش اجرا کننده مراسم میزبانی از زائران باعنوان شهروند میهمان نواز هستند.
کد خبر: ۶۷۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 31 October 2018
به گزارش تابناک : نرگس شالچیان مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: هدف شهرداری ارتقای سطح فرهنگی شهروندان، هم‌افزایی حضور و مشارکت گروه‌های اجتماعی در امور شهری است.

وی افزود: انتظار ما این نیست که امسال کاملا به این هدف دست یابیم، اما این دستور العمل را از امسال آغاز می‌کنیم و در سال‌های آینده نیز به طور مستمر آن را ادامه می‌دهیم تا به اهداف در نظر گرفته شده دست یابیم.


مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد ادامه داد: اکنون فرصتی است که گروه‌های اجتماعی مواردی نظیر رعایت حقوق شهروندی، محبت و مهربانی به یکدیگر را در بین شهروندان بیشتر از گذشته فرهنگ سازی کنند.

شالچیان گفت: هدف ما حذف موازی کاری‌ها و انجام امور به صورت هماهنگ و مشترک است.

وی افزود: با تشکیل کمیته‌های مختلف نیز سعی کرده ایم برنامه‌های امسال به گونه‌ای طراحی شوند، که برخی نامطلوبی‌های سال قبل برطرف شود.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد ادامه داد: همایش شور خدمت در تاریخ ۱۲ آبان ماه در تالار شهر برگزار می‌شود و شروع رسمی برنامه‌ها و میزبانی از زائران دهه آخر صفر است.

شالچیان با بیان اینکه برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر با عنوان شهروند میمان نواز برگزار می‌شود، گفت: برخی نامگذاری‌ها در سال‌های گذشته باعث ایجاد ابهاماتی در شهروندان شده بود که باعث شد امسال این عنوان انتخاب شود.

وی افزود: از این رو شهروندان از طریق شماره تلفن ۳۱۳۵ و همچنین شماره پیامک ۱۰۰۰۸۱ می‌توانند در این پویش بزرگ مردمی دهه پایانی ماه صفر مشارکت داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار