معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: واگذاری تیم فوتبال پدیده به شهرداری مشهد بررسی و با کلیات آن موافقت شده است.
کد خبر: ۶۷۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 01 November 2018

به گزارش تابناک : قربان میرزایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:درجلسه چند روز قبل با کلیات درخواست واگذاری تیم ورزشی پدیده به شهرداری مشهد موافقت و قرار شد ظرف ۱۰ روز آینده راهکارهای قانونی ، عملیاتی و کارشناسی واگذاری تیم تهیه و اعلام شود.

وی افزود:این تیم یا باید از سوی هیات مدیره شرکت پدیده به درستی مدیریت و تامین مالی شده و مشکلات آن حل شود یا واگذار شود و این در حالی است که تیم از حدود ۷ ماه گذشته با مشکل مدیریتی مواجه شده است و هیات مدیره پدیده به دلیل برخی مسائل خود نتوانسته اند تعهداتشان را در قبال تیم انجام دهند.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد:از این رو استانداری به موضوع وارد شد و در جلسه ای که اخیرا برگزار شد مقرر شد هیات مدیره شرکت پدیده در صورتی که توان تیم داری و تامین مالی این باشگاه ورزشی را به طور کامل دارد این تیم را حفظ کند.

وی گفت:اما با توجه به اظهارات ونحوه عمل چند ماه اخیر هیات مدیره پدیده و وضعیت این تیم، باید نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام شود،ضمن آنکه موضوع واگذاری تیم به درخواست و اصرار هیات مدیره شرکت پدیده درستاد تدبیراستان مطرح ومصوب شد.

میرزایی تاکید کرد:در عین حال اگر شرکت پدیده خود می تواند این تیم را مدیریت و تامین مالی کند راه برای حفظ تیم باز است اما اگر نمی تواند باید ظرف این مدت مقدمات قانونی واگذاری این تیم فوتبال صدر جدولی استان در لیگ برتر را فراهم کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار