مدیریت شعب بانک مسکن مازندران ؛
مدیریت شعب بانک مسکن مازندران، بااشاره به کارمزد بانکی درسیستم بانکداری گفت ، در دنیای پیشرفته بانکداری الکترونیکی ،خدماتی که به ازای آنها کارمزد دریافت می شود خدمت با سرعت بیشتر و باکیفیت تر ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ 01 November 2018

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن مصطفی تقوی مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران با بیان اینکه امروزه کارمزد خدمات، اصلی ترین بخش درآمد در بانکهای فعال در سطح جهان است، اظهار داشت: بنابراین حرکت بانک به سمت بانکداری کارمزد محور به عنوان یک ضرورت مهم محسوب می شود که باید با شناسایی و توسعه انواع خدمات ارزی و ریالی و همچنین بهره برداری از امکانات الکترونیکی و مدرن دنبال شود.
وی افزود: کارمزد محوری رویکردی موثر در جهت کاهش نرخ سود تسهیلات و توجه به تولید با قیمت تمام شده پایینتر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، افزایش درآمدهای بانکی، پیاده‌سازی و استقرار عملیات بانکی بدون ربا، توسعه خدمات بانکی و بالاخره رضایت بیشتر مشتریان و ذینفعان خواهد بود.
مدیریت شعب بانک مسکن استان مازندران، با تاکید بر اینکه دریافت کارمزد از محل ارائه خدمات، نظیر انتقال الکترونیکی پول، حواله های ارزی، صدور ضمانتنامه ها، خدمات بیمه ای و خدمات سرمایه گذاری باعث افزایش تنوع درآمد بانک‌ها خواهد شد، افزود: االبته تعیین و اعمال کارمزد بر خدمات بانکی باید بعد از بررسی های همه جانبه انجام شود.
این مقام مسوول ادامه داد: در بحث تنوع خدمات بانک ، پرداخت نرخ های سود بالا چاره ساز نبوده و باید با خلق درآمدهای جدید یا افزایش حجم خدمات و تنوع فعالیت های کارمزدی در کنار افزایش نرخ کارمزد ها، برای جبران شکاف درآمدی و توسعه درآمدها اقدام کرد که عمدتا" از فعالیت های ارزی حوزه بین الملل ، صدور ضمانت نامه ها ، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک حاصل می شود و باید در تسری و توسعه آن کوشید.
عضو شورای اداری استانداری، با بیان اینکه بانک به عنوان یک نهاد اقتصادی ، طبیعی است که باید هزینه های خود را از روش های معقول و منطقی تامین کند، افزود: ارتقای سطح کیفیت و گستره خدمات ارائه شده و صرفه جویی در زمان و هزینه های سربار اجتماعی نظیر ترددهای غیر ضرور شهری، افزایش مصرف سوخت و آلودگی های زیست محیطی، از تبعات اولیه کارمزد محوری در خدمات بانکی است.
مدیریت شعب بانک مسکن استان مازندران تاکید کرد: بررسی های اولیه نشان می دهد در خدماتی که به ازای آنها کارمزد دریافت می شود خدمت با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر ارائه خواهد شد؛ ضمن اینکه بازخورد منفی قابل توجه از سوی مشتریان مشاهده نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار