رئیس سازمان محیط زیست ماهشهر خبر داد
رئیس سازمان محیط زیست ماهشهر گفت: سازمان محیط زیست به کمک راه و ترابری ماهشهر اقدامات لازم را برای دفن لاشه حدود 2 تن مرغ رها شده در حاشیه محور ماهشهر به هندیجان انجام داد.
کد خبر: ۶۷۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 02 November 2018

ایرج سلیمانی اظهار کرد: صبح امروز در پی گزارش‌های مردمی از بوی تعفن در محور خروجی شهر، سازمان محیط زیست پیگیر موضوع شد و پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که بوی تعفن ناشی از لاشه حدود 2 تن مرغ است.

وی افزود: لاشه حدود 2 تن مرغ در حاشیه محور ماهشهر به هندیجان بدون هیچ گونه دفنی رها شده و موجب ناراحتی مردم منطقه شده بود، بلافاصله بررسی‌های لازم توسط سازمان محیط زیست انجام شد که مشخص شود در چند نقطه این لاشه‌ها وجود دارد.

رئیس سازمان محیط زیست ماهشهر با اشاره به اینکه وظیفه پیگیری این موضوع با سازمان دامپزشکی است، تصریح کرد: سازمان محیط زیست به کمک راه و ترابری شهرستان در کمترین زمان اقدامات لازم را انجام داد و کار دفن مرغ‌ها صورت گرفت، در روزهای آینده پیگیر این موضوع از طریق سازمان دامپزشکی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: برای ما مشخص نبود رهاسازی این لاشه‌ها توسط چه فردی انجام شده است، بیشترین احتمال در مورد مرغ‌داری‌های اطراف است که امیدواریم سازمان دامپزشکی برخورد لازم را انجام دهد تا دیگر شاهد این ماجرا نباشیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار