سرپرست تیم فوتسال فرش آرا می‌گوید دلیل استعفایش از این تیم اختلاف‌نظر با مدیران نیست.
کد خبر: ۶۷۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 02 November 2018

به گزارش تابناک : اکبر تقوی درباره استعفایش از سرپرستی تیم فوتسال فرش آرا گفت: بنده کارمند دولت هستم. بخشی از مشکلات برای همین کارم بود که نتوانستم آنرا تمدید کنم. سعی کردم در دو سال و نیم گذشته به اندازه توانم به تیم فرش آرا کمک کنم.

وی درباره اینکه چرا ماموریتش تا پایان فصل برای ماندن در مشهد تمدید نشده است؟ تاکید کرد: اگر قرار باشد کاری نشود، نمی شود. به هر حال تصمیم این بود که نمانم. از اولین سالی که لیگ برتر فوتسال آغاز به کار کرد، در سمت سرپرستی و یک دوره کوتاه مدیرعاملی، حتی یک دقیقه هم در لیگ غیبت نداشتم.

سرپرست مستعفی تیم فرش آرا درباره اختلاف نظرها و مشکلاتی که گفته می شود عامل اصلی استعفایش است، یادآور شد: مشکلات که در تمام باشگاه های دنیا هست؛ از بزرگترین باشگاه های دنیا تا کوچکترین تیم های ایران. اختلاف نظر هم همیشه بوده است ولی اینها عامل جدایی بنده نیست.نمی گویم همه چیز «گل و بلبل» بوده است. فرش آرا هم مشکلات خاص خودش را داشته بخصوص بعد از مشکلات اقتصادی و ارزی ولی این مسائل دلیل استعفای من نیست.

تقوی همچنین درباره احتمال تغییر سرمربی فرش آرا و حضور حمید بی غم و اینکه یکی از شروط بی غم جدایی سرپرست فعلی بوده است، گفت: اینها گمانه زنی است و صحت ندارد. بی غم یکی از کسانی بود که حتی برایم پیام محبت امیز و تشکر فرستاد. بی غم در این فازها نیست. هرچند با بی غم زمانی که در تیم مس مربی بود در دیدار با فرش آرا یک مقدار جر و بحث داشتیم ولی او یکی از دوستان خوبم است و این بحث ها هم درست نیست.

سرپرست مستعفی فرش آرا در پایان گفت: ضمن اینکه حسن زاده هم فراتر از تصور در فرش آرا نتیجه گرفته است. ما امسال ۱۱ بازیکن بزرگسال و ۴ بازیکن امید داشتیم اما چند بازیکن اصلی مصدوم شدند و این مسئله کارمان را سخت کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار