پدیده و نساجی مازندران در حالی امروز به مصاف هم می‌روند که شاگردان گل محمدی حساب ویژه‌ای رو هواداران مشهدی باز کرده‌اند.
کد خبر: ۶۷۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 02 November 2018

به گزارش تابناک : هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود و در یکی از حساس‌ترین دیدارها از نظر جدولی تیم فوتبال پدیده به عنوان صدرنشین رقابت‌ها به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

پدیده اینک در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و با وجود اینکه هفته پرتلاطمی را پشت سر گذاشته اما می‌تواند با پیروزی برابر نساجی مازندران در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرد و از این نظر رقیبی نداشته باشد.

پدیده در طول هفته گذشته بخشی از تمریناتش را در غیاب سرمربی موفق این فصل خود یعنی یحیی گل محمدی پشت سر گذاشته و یحیی در اعتراض به وضعیت مالی بازیکنانش و تیم پدیده مدتی در تمرینات شرکت نکرد اما در طی دو سه روز اخیر بار دیگر به تمرینات تیم اضافه شد و اینک بالای سر تیم است.

یکی از مشکلات مهم پدیده در طول فصل جاری فقدان زمین تمرینی مناسب بوده مسئله‌ای که یحیی نیز بارها به آن اشاره کرده و اینک آنها درخواست دارند در ورزشگاه امام رضا(ع) که مسابقات آنها برگزار می‌شود در همین محل تمرینات خود را نیز دنبال کنند.

تماشاگران در این فصل آشتی خیلی خوبی با فوتبال مشهد داشته‌اند زیرا پدیده علاوه بر اینکه نتایج خوبی گرفته در کنار آن بازی زیبایی را نیز به نمایش می‌گذارد و تمام این عوامل در کنار هم سبب شده است تا پدیده اینک در صدر جدول قرار بگیرد.

مشکلات مالی پدیده با وجود اینکه کمک‌هایی از سوی استانداری خراسان رضوی صورت گرفته اما همچنان پابرجاست و روزی نیست که پدیده در صدر اخبار ورزشی نباشد؛ آنها هم در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند و به همان اندازه نیز حواشی داشته‌اند و شاید اگر یکدلی و اتحاد مثال زدنی بازیکنان نبود پدیده فصل خوبی را تجربه نمی‌کرد.

از سوی دیگر امروز یحیی باید رودرروی جواد نکونام قرار بگیرد که نشان داده مربی خوشفکری است و دوست ندارد در مشهد بازنده باشد. نکونام در این فصل استقلال را متوقف کرده و برابر پرسپولیس در تهران نیز میلیمتری شکست خورده و این نشان می‌دهد که نساجی نیز حریف دست و پابسته‌ای برای پدیده نیست.

پدیده اما می‌خواهد روند خوبش را ادامه دهد و قهرمانی نیم فصل را به نام خود ثبت کند؛ آنها می‌دانند که در نیم فصل دوم دروازه‌ها اصطلاحا کوچک‌تر می‌شود و تیم‌ها سخت‌تر گل می‌خورند و به همین دلیل درصدد هستند تا جایی که ممکن است امتیازات نیم فصل نخست را به نام خود بزنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار