مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه‌های صدا و سیما مرکز خراسان رضوی در روزهای پایانی ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا (ع) اعلام شد.
کد خبر: ۶۷۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 03 November 2018

به گزارش تابناک : محسن نصرپور اظهار داشت: ویژه برنامه 75 دقیقه‌ایی «مرثیه آفتاب» با موضوع گفتگو با زائران، حضور کارشناسان دینی و مذهبی، پخش مراسم سینه زنی حرم مطهر رضوی، گزارش از صحن‌های حرم مطهر و خدمات آستان قدس به زائران و پخش مراسم مداحان و شاعران اهل بیت در ایام آخر صفر پخش می‌شود.

وی افزود: در حوزه صدا برنامه «آسمان بارانیست» به مدت 120 دقیقه به سمع شنوندگان می‌رسد و «خیلی دور، خیلی نزدیک»  با موضوع گزارش از شهرستان‌های مسیر زائران پیاده، «حرف حساب»و «جاده عاشقی» با موضوع گزارش از زائران مسیر و موکب‌های بین راه از بخش های مختلف آن است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های رادیو گفت: برنامه «صحن سوم» به مدت 180 دقیقه از رادیو زیارت روی آنتن می‌رود و از آیتم‌های این برنامه می‌توان به ارتباط با مرز‌های شرقی و غربی، معرفی کتاب‌های مرتبط با امام رضا (ع)، پخش سخرانی، نمایش کبوتر حرم و گزارش مستقیم از حرم مطهر رضوی اشاره کرد.

نصرپور اضافه کرد: در حوزه برون مرزی نیز برنامه «غریب خراسان» به تهیه کنندگی مجید حاتم زاده به مدت 15 دقیقه از رادیو تاجیکی پخش می‌شود و آیتم‌های این برنامه شامل مداحی، مصاحبه، گزارش و حضور کارشناس است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار