دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی از کشف انبار دپوی مشروبات الکلی و شناسایی وانهدام یکم باند توزیع کالای قاچاق در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 04 November 2018

به گزارش تابناک : رسول فرزادفر اظهار داشت: مامورین پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی اقدامات اطلاعاتی یک انبار دپوی مشروبات الکلی را در باغی واقع در بلوار توس مشهد شناسایی کردند.

 وی افزود: در بازرسی از این محل که طی هماهنگی قضایی انجام شد 252 لیتر مشروبات الکلی دست ساز، دو دستگاه رسیور ماهواره، یک قبضه کلت بادی، تعداد 9 عدد فشنگ جنگی کلت و یک عددپوکه، 6 فشنگ ساچمه‌ای و مقداری مواد مخدر کریستال کشف و ضبط شد و در این رابطه 2 متهم نیز دستگیر شدند.

فرزادفر همچنین با اشاره به کشف و انهدام یک باند توزیع کالای قاچاق گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر قاچاق کالا از گمرکات کشور با شیوه بداظهاری، کم اظهاری و اظهار خلاف واقع مامورین پلیس مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان موضوع را پیگیری کردند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی افزود: طی اقدام اطلاعاتی، دو دستگاه خودروی تریلی کانتینردار که از گمرک خرمشهر به مقصد مشهد بارگیری شده بود در محل عوارضی محور باغچه شناسایی گردید.

وی گفت: در بازرسی از این خودروها تعداد 88 هزار و 469 قلم انواع وسایل سیسمونی نوزاد شامل کالسکه،گهواره، فلاکس به ارزش 8 میلیارد ریال که با اسناد و مدارک گمرکی مطابقت نداشت به ظن قاچاق کشف و توقیف کردند و در این زمینه نیز 5 متهم نیز دستگیر شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار