هواشناسی استان پیش‌بینی می‌کند طی امشب و فردا شب در محورها و مناطق سردسیر و کوهستانی استان حداقل دمای شبانه کمتر از صفر درجه خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 04 November 2018

به گزارش تابناک : بنابر اعلام اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های هواشناسی طی سه روز آینده جوی نسبتا پایدار همراه با افزایش حداکثر دمای روزانه را برای غالب نقاط استان پیش‌بینی می‌کند. ضمن این که طی امشب و فردا شب در محورها و مناطق سردسیر و کوهستانی استان حداقل دمای شبانه کمتر از صفر درجه خواهد بود و پدیده مه در این مناطق سبب کاهش دید افقی خواهد شد. همچنین طی این مدت وزش باد در نوار شرقی و نیمه جنوبی استان گاهی به طور لحظه‌ای شدید خواهد شد.

هوای مشهد در روز دوشنبه کمی تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی گاهی افزایش ابر در بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد، با کمینه و بیشینه دمای 0 و 15 درجه سلسیوس خواهد بود.

آسمان نواحی شمالی و مرکزی استان در روز دوشنبه کمی تا قسمتی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با مه صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

هوای نواحی جنوبی استان در روز دوشنبه قسمتی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با مه صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

هوای مشهد در روز سه‌شنبه کمی تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی در بعدازظهر افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد با کمینه و بیشینه دمای 5 و 16 درجه سلسیوس خواهد بود.

آسمان نواحی شمالی، مرکزی استان در همان روز قسمتی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با مه صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش ابر در نواحی غربی با احتمال بارش پراکنده گاهی وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد بود.

در نواحی جنوبی استان در روز سه‌شنبه، کمی ابری در پاره ای نقاط همراه با مه صبحگاهی بتدریج از نواحی غربی افزایش ابر گاهی وزش باد شدید لحظه ای پیش‌بینی می‌شود.

در 24 ساعت گذشته باخرز با کمینه دمای 5- درجه سلسیوس سردترین و بردسکن با بیشینه دمای 16 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای مشهد مقدس صفر و 9 درجه سلسیوس بوده‌است. همچنین بیشترین مقدار بارش از شهرستان‌ فریمان و به میزان کمتر از 0.1 میلی‌متر و بیشترین شدت وزش باد از شهرستان تایباد و با سرعت 54 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار