کد خبر: ۶۷۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ 04 November 2018
وحید محمدی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد:  بنا به اطلاعیه‌های سازمان مدیریت بحران کشور و  اداره‌کل هواشناسی استان، که بیانگر نفوذ سامانه بارشی به جو کهگیلویه و بویراحمد بوده و پیامد آن در ابتدا به صورت افزایش ابر و بارش‌های پراکنده باران، رعد و برق است.

 مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد افزود:  اوج فعالیت این سامانه روز سه‌شنبه این هفته پیش بینی شده که بارندگی‌های شدید و قابل ملاحظه و گاهی رعد و برق و تند باد لحظه‌ای در نقاط مستعد، بارش تگرگ و در مناطق مرتفع بارش برف همراه خواهد بود.

وی عنوان کرد: بنابراین طی این مدت سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها ، آب گرفتگی معابر عمومی و همچنین اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استان ادامه داد: با تمامی دستگاه‌ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مکاتبات متعددی داشته‌ایم و حتی با تمامی فرمانداران، بخشداران و شهرداران سراسر استان طی نامه‌ای موارد لازم را متذکر شدیم ، تا با اتخاذ تدابیر، تمهیدات لازم از بروز خسارت احتمالی جلوگیری شود.

محمدی‌تبار گفت: بارش باران از بهترین رحمت‌های الهی است ولی مردم و مسؤولان امر باید ضمن رعایت نکات ایمنی، تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه و لازم را داشته باشند تا زیبایی‌ها، خیر و برکت این رحمت الهی خدای نکرده خسارتی در پی نداشته باشد و خوشبختانه همه مسئولان استانی و شهرستانی پای کار هستند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار