نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان:
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز امریکا 40 برابر از گذشته ضعیف تر شده به طوری که در عرصه سیاسی و نرم افزاری و در سخت افزاری دارد قدرت خود را از دست می دهد و سربازان امریکا فراوان خودکشی می کنند و در عرصه اقتصادی 800 میلیارد دلار کسری بودجه دارند.
کد خبر: ۶۷۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴ 05 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، حجت الاسلام و المسلمین"سیداحمد خاتمی" امروز در جمع راهپیمایان کرمانی به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با تشکر از اجتماع بسیار باشکوه مردم کرمان اظهار کرد: مردم و مسوولان با حضور خود این همایش ملی را تبدیل به وحدت و صفای ملی کردند.

وی با اشاره به حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در راهپیایی امروز افزود: امریکا 65 سال است در کشور ما جنایت می کند. از کودتای 28 مرداد 32 تا امروز مدام علیه این مردم در حال جنایت است.

خاتمی تصریح کرد: مسلط کردن رژیم وابسته، جنایتکار و غارتگر بر کشور که 57 سال دین ستیزی، اخلاق ستیزی و اسلام ستیزی و جنایت و غارت کارشان بود، کار امریکاست و بعد از انقلاب نیز آنی علیه ملت فروگذار نکرده و سفارت آنها لانه جاسوسی علیه ملت بود که جوانان دانشجوی مسلمان به حق این جاسوسخانه را اشغال کردند و انقلاب دوم را صورت دادند. انقلابی که در پی آن فریاد مرگ بر امریکا طنین انداز شد.

وی با اشاره به جنایت امریکا در صحرای طبس عنوان کرد: هواپیما بسیج کردند که به کشور ما آمده و جاسوس های خود را نجات بدهند.

امام جمعه موقت تهران گفت: حمله صدام به ایران بی تردید با مشورت امریکا انجام شد و حمله به هواپیمای مسافربری و جنگ اقتصادی از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون از دیگر توطئه های امریکا علیه ملت فداکار ایران است که این روزها اوج جنگ اقتصادی است.

وی افزود: اقدام دیگر این جنایتکار، جنگ نرم افزاری رسانه ای و روانی علیه ملت ماست که لحظه ای از آن فروگذار نمی کنند و با ابزار فضای مجازی آن را ادامه می دهند.

خاتمی تصریح کرد: تقویت گروهک های منافقین(داعش های وطنی) کار دیگر امریکاست. منافقینی که پوست سه پاسدار را زنده زنده کندند و امریکا حامی اینهاست.

وی بیان کرد: در همه اغتشاشاتی که علیه ملت ما بوده و در فتنه 88 و اغتشاشات دی ماه سال 96 امریکا دست داشته و طراحی مدام توطئه علیه ایران در مجامع بین المللی را انجام می دهد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: اینکه آمده ایم و سراسر کشور به صحنه آمده دلیل آن این جنایات است که پرونده سیاهی از این جنایات دارند و ما هدفمند و با حساب آمده ایم.

وی افزود: امام(ره) فرمودند"امریکا شیطان بزرگ است" و آمده ایم فریاد بزنیم تا بار دیگر دنیا بداند که ایران امروز به همان شکوه سال 58 مرگ بر امریکا را فریاد می زند.

خاتمی اظهار کرد: امروز امریکا 40 برابر از گذشته ضعیف تر شده به طوری که در عرصه سیاسی و نرم افزاری و در سخت افزاری دارد قدرت خود را از دست می دهد و سربازان امریکا فراوان خودکشی می کنند و در عرصه اقتصادی 800 میلیارد دلار کسری بودجه دارند.

وی تصریح کرد: این کشور در حال فروپاشی است آنچنان که ابرقدرت شرق فروپاشید و دیر یا زود دنیا خواهد دید این قدرت پوشالی نیز ساقط خواهد شد.

خاتمی با اشاره به روی کار بودن دروغگوترین رییس جمهور دنیا در امریکا بیان کرد: از روزی که سر کار آمده، بیش از 2 هزار دروغ گفته و به ملت و سایر ملت ها دروغ می گوید.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به جنایتی که امروز در یمن صورت می گیرد، گفت: 12 میلیون یمنی در خطر قحطی قرار دارند و اتاق فرماندهی این جنایات در وزارت جنگ امریکاست و همه این جنایات را از چشم امریکای جنایتکار می دانیم و با حمایت امریکا بحرین تبدیل به یک زندان برای شهروندانش شده است.

وی افزود: جنایاتی که در فلسطین و غزه انجام می شود همه با حمایت از این دولت خونخوار و جنایتکار است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه پیروز این میدان ایران اسلامی و شما مردم هستید، اظهار کرد: این دیوانه گفت"تحریم بی نظیر را علیه ایران اعمال می کنیم". مرحله اول گذشت گفت" مرحله دوم از 13 آبان است".

 

خاتمی تصریح کرد: این دروغگو گفته بود تا 13 آبان صادرات نفت ایران را به صفر می رسانیم. دیدید که مجبور به عقب نشینی شدید و نمی توانید غلطی در رابطه با ایران انجام بدهید و اکنون هم می گوییم امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

امام جمعه موقت تهران در ادامه گفت: شرایط امریکا بسیار شکننده است و چقدر نادان هستند کسانی که در این شرایط نسخه تسلیم و سازش با امریکا را می پیچند که این تحلیل تحلیل خائنانه است و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران در برابر این تحلیل خائنانه خواهند ایستاد.

 

وی افزود: نه تسلیم و نه مذاکره ای هست و مقام معظم رهبری مانند حضرت امام فرمودند به هیچ کس و در هیچ سطحی اجازه مذاکره نخواهیم داد.

 

خاتمی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران 40 سال در برابر امریکا مقاومت کرده و تا به پوزه به خاک مالیدن امریکا تا آخر خواهد ایستاد.

 

وی تصریح کرد: امریکایی ها در شرایط کنونی فریبکاری می کنند و می گویند "ما با ملت ایران بد نیستیم، با دولت ایران بد هستیم". شما با ملت درگیر هستید و می خواهید این ملت به پا ایستاده را از پا در آورید و نخواهید توانست.

 

خاتمی با اشاره به اینکه نباید فریب این شیادان جنایتکار را خورد، بیان کرد: توطئه دیگر امریکا دو قطبی کردن جامعه و اختلاف در این جامعه متحد و جدا کردن مردم از ولایت است که باید بیدار باشیم و این در زمره جنگ روانی و نرم افزاری امریکاست که با وحدت و همدلی انشاءالله دست در دست هم از این گردنه های سخت عبور خواهیم کرد.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: در جنگ روانی با استفاده از فضای مجازی مدام فعالیت می کند و همان که در جنگ احزاب گفتند نظام نبوی در شیب سقوط است، امروز اینها می گویند نظام اسلامی در شیب سقوط است.

 

وی افزود: شما در شیب سقوط هستید و نظام اسلامی در حال اوج گرفتن و رسیدن به قله هاست.

 

خاتمی تصریح کرد: این سختی ها انقلاب را آب دیده تر می کند آنچنان که جنگ هشت ساله نظام را در برابر تهاجم بیگانه بیمه کرد و مقابله با فتنه 88 نظام را در مقابل تهاجم داخلی بیمه کرد، این سختی و مشکلات انقلاب را در برابر مشکلات آبدیده می کند و نظام در حال صعود است و دشمنان ملت در حال سقوط.

 

وی بیان کرد: در شرایط کنونی، امریکا به دنبال ایجاد بدبینی در بین مردم با نظام اسلامی است و می خواهند مردم را از آینده نا امید کنند و این نقشه امریکاست و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند" آینده به مراتب روشن تر از گذشته خواهد بود" و رمز آن مقاومت است.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان اظهار کرد: 6 موشکی که سپاه پاسداران به شرق فرات به داعش زد، سکه ای که می رفت تا 5 میلیون تومان، به زیر 4 میلیون تومان سقوط کرد و این به معنی است حتی در عرصه مقابله با مشکلات هم ضعیف شدن و کوتاه آمدن و تن دادن به قوانین بین المللی، دزدهایی که 40 سال قبل آنها را از در بیرون کردیم، از دروازه این قوانین وارد شوند، دلار و سکه را بالا می برد.

 

وی با بیان اینکه آنچه که کمر گرانی را در این عرصه می شکند، مقاومت است، گفت: تا الان می گفتند 13 آبان مرحله دوم تحریم ها را آغاز می کنیم تا قیمت سکه و ارز بالا برود. امروز 13 آبان است و انشاءالله خواهید دید هیچ غلطی نتوانستند بکنند و بعید نیست از این پس ضرب الاجل قرار داده و ملت را در انتظار قرار بدهند که به ملت می گویم با مقاومت و ایستادگی شما تا این مرحله سر امریکا به سنگ خواهد خورد و با همین مقاومت امریکا نابودی نهایی اش را خواهد دید.

 

خاتمی در پاسخ به اینکه فردا چه خواهد شد؟ افزود: قرآن کریم پیش بینی کرده که صبر کنید و تقوا پیشه کنید، دشمنان نمی توانند هیچ غلطی بکنند و تا زمانی که شما امام حسین علیه السلام، راهپیمایی باشکوه اربعین، عاشورا را و هیهات من الذله را دارید، مطمئن باشید آسیب نخواهید دید.

 

وی تصریح کرد: کربلایی ها در عاشورا آسیب دیدند اما همین قیام الهی دودمان بنی امیه را از بین برد و این حضورهای شکوهمندانه شما به فضل خداوند مصداق صبر و تقواست و همه توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

 

امام جمعه موقت تهران گفت: این ملت با داشتن دو سرمایه پیروز است و پیروزی های آینده در انتظار اوست و آینده این ملت روشن تر از گذشته خواهد بود.

 

وی افزود: نخستین سرمایه، داشتن رهبری فقیه، مجتهد، جانباز، مخلص، دوراندیش، زیرک، هوشیار و سرمایه دوم، مردم همراه است.

 

خاتمی اظهار کرد: صابون گرانی به تن همه مردم خورده و تحلیل این است که پای دین و اعتقادات ایستادن هزینه دارد و شما با این شکوه آمده و از مسوولان انتظار دارید با مدیریت جهادی و شبانه روزی تلاش کنند این سختی و فشار کاهش پیدا کند و در عین حال در کنار آن در روز بیعت با انقلاب و نظام شما آمده اید و خواهید آمد و این قیام شما و انقلاب انشاء الله زمینه ساز ظهور بقیه الله الاعظم باشد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار