رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد:
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: زائران دهه آخر صفر مشهدالرضا(ع) نباید دغدغه اسکان و استراحت داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 05 November 2018

 

به گزارش تابناک رضوی، محمد حاجیان شهری در گفتگویی خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضاهای که در آموزش پرورش ، سالن های ورزشی و اسکان های ارزان قیمت در شهر مشهد وجود دارد می تواند مکان های خوبی برای استراحت باشد ولی چون جمعیت میلیونی در این ایام وارد شهر می شوند ممکن است نیاز به پذیرایی مردم مشهد در منازل شان از این زائرین هم باشد.


وی با بیان اینکه در فرهنگ ایرانیان خدمت به زائرین ائمه اطهار از جایگاه خاصی برخوردار است اظهار کرد: مردم مشهد در روزهای پایانی صفر همیشه با عشق و با خلوص نیت به زائرین حضرت دوست خدمت رسانی می کنند که ما هم در شورای شهر مشهد و شهرداری بستر خدمت رسانی ها را فراهم می کنیم.


حاجیان افزود: شهرداری مشهد با همه امکاناتش و ظرفیت های که در حوزه های حمل ونقل، اسکان دارد آماده میزبانی شایسته از شیفتگان ضامن آهو هستند.
وی با تاکید بر ساماندهی مناسب مبادی درودی زوار به مشهد گفت:چون زائر با پای پیاده از مسیرهای دور آمده است در بدو ورود به شهر نیاز به خدمات ویژه دارد که تعداد و نوع خدمات ایستگاه های مردمی در این استراحتگاه ها نقش چشمگیری دارد.
شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن 3135 و همچنین شماره پیامک 1000181در پویش بزرگ مردمی شهروند مهمان نواز ویژه دهه پایانی ماه صفر مشارکت داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار