سرمربی تیم والیبال پیام بعد از بازی معتقد بود2 ست بازی را به‌راحتی از دست داد و سرمربی شهروند اراک، پیام را تیم قلدری دانست که خوب بازی می‌کند.
کد خبر: ۶۷۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 05 November 2018

به گزارش تابناک : در ادامه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور تیم پیام خراسان در مشهد به‌مصاف تیم شهروند اراک به‌مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان قوچان‌نژاد موفق شدند با نتیجه سه بر دو شهروند اراک را با شکست بدرقه کنند.

عملکرد ما باعث شد شهروند خود را پیدا کند

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: شهروند تیم خوبی بود و برخلاف عملکردی که در دو ست اول و دوم داشتند تیم خوبی هستند و حتی موفق به‌شکست کاله نیز شدند.

جبار قوچان‌نژاد افزود: در ست‌های اول و دوم تاکتیک‌های مورد نظر خود را به‌تیم شهروند دیکته کردیم و سوار بازی بودیم اما همین دو ست را که راحت گرفتیم باعث شد بازیکنان پیام بازی را رها کردند و تیم شهروند توانست خودش را پیدا کند، تا حدودی موافقم که مفت بازی کردیم اما با تعویض‌هایی که داشتیم توانستیم جریان بازی را تغییر دهیم.

وی ادامه داد:هیچ وقت به داوری اعتراض نمی‌کنم اما امروز در چند صحنه داور اشتباه کرد که این موضوع ما رو اذیت کرد، به‌خصوص در شرایطی که بازی حساسیت بالایی داشت.

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان بیان کرد: ابتدای ست سوم از بازیکنان خواستم که بازی را در ست سوم تمام کنند تا با امتیاز کامل پیروز شویم اما متاسفانه شهروند خودش را پیدا کرد و به‌جریان بازی برگشت اما خوشحالم در نهایت پیروز میدان بودیم.

در دو ست اول ضعیف بودیم

سرمربی تیم والیبال شهروند اراک نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: تیم ما دو ست اول را ضعیف ظاهر شد و بد بازی کرد، همین مسئله و اختلافی که در امتیازها ایجاد شد باعث شد بازیکنان پیام از نظر روانی شرایط بهتری پیدا کنند و ما را دست کم گرفتند، اما به‌مرور با جو سالن آشنا شدیم و بازی بهتری انجام دادیم.

اکبر خداوردی افزود: والیبال پنج گیم است و اگر این گونه فکر نکنید سه بر صفر بازنده می‌شوید و مقابل حریف با مشکل روبه‌رو خواهید شد، در ست سوم و چهارم با جنگندگی و استفاده از اشتباهات پیام بازی رو برگرداندیم و همه‌ چیز به ست آخر کشیده شد.

وی ادامه داد: تیم پیام، تیم خوب و قلدری بود و در ست پنجم اشتباه اصلی ما در دریافت اول بود برای همین اختلاف امتیاز ایجاد شد و پیام پیروز میدان شد اما یک امتیاز هم برای ما در مشهد ارزشمند بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار