سرمربی شهروند اراک گفت: مقابل تیم پرمهره و قدرتمند پیام، گرفتن یک امتیاز راضی‌کننده است.
کد خبر: ۶۷۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 06 November 2018

به گزارش تابناک : اکبر خداوردی در خصوص شکست تیمش مقابل پیام مشهد در پنجمین هفته از سوپر لیگ والیبال کشور اظهار کرد: در ست‌های اول و دوم خیلی ضعیف ظاهر شدیم. پیام مشهد، تیم ما را پس از ست دوم دست کم گرفت و بازیکنانم پس از آشنا شدن با جو سالن، شرایط ایده‌آل خود را پیدا کردند و در ست‎‌های سوم و چهارم از حریف پیشی گرفتند.

وی افزود: پیام برای پیروزی پا به میدان گذاشته‌بود. در ست‌های اول و دوم و پنجم در دریافت‌مان دچار مشکل بودیم و توپ‌های سوم‌مان اغلب با دفاع تیم حریف روبرو می‌شد. در ست‌های سوم و چهارم در خط حمله تیم‌مان موفق عمل کردیم که نتیجه آن پیروزی در این ست‌ها بود. بازیکنانم جوان و بی‌تجربه هستند و به مرور زمان باید بیاموزند که پیروزی در دو ست به معنای پیروزی در یک بازی نیست.

خداوردی خاطرنشان کرد: تیمی هستیم که برای بقا در لیگ می‌جنگیم. اگر بازی را با نتیجه 3 بر صفر به حریف واگذار می‌کردیم هم چیزی از دست نمی‌دادیم، اما ارزش کارمان وقتی مشخص می‌شود که می‌توانیم در خانه حریف و در مقابل هوادارانش دو ست از پیام بگیریم.

وی تصریح کرد: ست پنجم را نیز می‌توانستیم به نفع خودمان به اتمام برسانیم، اما پیام تیم قدرتمند و پرمهره‌ای است و از حمایت هوادارانش برخوردار بود. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. گرفتن یک امتیاز از مشهد و در مقابل پیام برایمان ارزشمند است. امیدوارم در بازی‌های آتی نتایج بهتری همراه با برد کسب کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار