مسئول روابط عمومی آستان قدس رضوی در استان همدان با بیان اینکه امسال مبلغ ۱ میلیارد تومان از کمک‌های آستان در همدان به مقوله اشتغال در استان اختصاص یافته است اظهار کرد: این مجموعه برای نخستین بار مشارکت در امر اشتغال زایی را در دستور کار خود دارد در این طرح افرادی جویای کار و دارای طرح اشتغال، از وام این حوزه بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ 07 November 2018
مسلم مخفی از سرکشی خادمیاران رضوی از ۱۵۰ ایتام و ۱۷۰ بیمار صعب‌العلاج در بیمارستان و منزل خبر داد.

به گزارش ایکنا،مخفی اظهار کرد: این مجموعه همزمان با شهادت امام رضا (ع) برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.

مسئول روابط عمومی آستان قدس رضوی در استان افزود: به مناسبت ایام شهادت امام رضا (ع)، در ۸ مسجد منتخب شهر همدان، ۸ مراسم سوگواری با حضور سخنرانان مطرح استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم همزمان با شب شهادت امام رضا (ع) پس از نماز مغرب و عشا در مسجد قبا کوی متخصصین، مسجد عباسیه کوچه مشکی، مسجد امام خمینی (ره) سعیدیه، مسجد النبی هنرستان، مساجد شهرک‌های مدرس، فرهنگیان، الوند و کوی چمران برگزار خواهد شد.

مخفی اضافه کرد: در این مراسم سخنرانان پیرامون مباحثی همچون سیره علمی و عملی امام رضا (ع)، وقف رضوی، کمک‌های عام المنفعه آستان قدس رضوی و نحوه مشارکت مردم در کمک به امور دفتر نمایندگی صحبت خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی آستان قدس رضوی در استان ابراز کرد: ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۱۷ آبان ماه مصادف با شهادت امام رضا (ع)، مراسم سوگواری آن امام همام ویژه خواهران با حضور سخنرانان مجرب کشوری در صحن امامزاده عبدالله همدان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در همه این مراسمات بسته‌های متبرک نمک و نبات ارسالی از آستان قدس رضوی در میان عزاداران توزیع خواهد شد، همزمان با این ایام ۶۰۰ بسته حمایتی ارزاق عمومی در میان ۶۰۰ خانواده نیازمند استان توزیع خواهد شد این بسته‌های غذایی شامل، گوشت، برنج، ماکارونی، حبوبات و ... است.

مخفی ادامه داد: همزمان با شهادت امام رضا (ع) شب شعر رضوی در سالن اجتماعات اداره کل تبیلغات اسلامی استان با حضور شاعران استانی و کشوری برگزار خواهد شد، این مراسم پس از نماز مغرب و عشا شب پنج شنبه، ۱۷ آبان ماه اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: سرکشی خادمیاران رضوی از ۱۵۰ ایتام در استان و ۱۷۰ بیمار صعب العلاج در بیمارستان و منزل با اهدا کارت هدیه ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومانی به آن عزیران از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

مسئول روابط عمومی آستان قدس رضوی در استان با بیان اینکه عنوان کرد: این مجموعه در طول سال به مناسب‌های مختلف ذبح قربانی و عقیقه و توزیع گوشت بین خانواده‌های نیازمند را دستور کار خود دارد.

وی ادامه داد: برگزاری اردو‌های جهادی و اعزام خادمان آستان به مناطق محروم استان در جهت انجام پروژه‌های عمرانی، مشاوره‌های حقوقی، ویزیت رایگان بیماران نیارمند و ... از دیگر فعالیت‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان است.

مسئول روابط عمومی آستان قدس رضوی در استان با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده مبلغ حوزه اشتغال افزایش یابد بیان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت آستان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار