نماینده سابق مردم تهران، گفت: در شخصیت آخوندی خبری از مولفه‌هایی چون کارآمدی، سابقه درخشان در خدمت رسانی و مدیریت جهادی نیست.
کد خبر: ۶۷۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 09 November 2018

به گزارش تابناک : زهره الهیان نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لیست ارائه شده از سوی شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار پایتخت و حضور گزینه هایی چون عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: ملاک انتخاب افراد برای مسئولیت‌های کلیدی و جایگاه مهمی مثل شهرداری تهران باید کارآمدی و سابقه درخشان در خدمت‌رسانی به مردم باشد.

وی افزود: از طرفی گزینه‌ها نیز باید سابقه مثبتی از خود در ارتباط با مدیریت جهادی نشان داده باشند که متاسفانه در شخصیت آخوندی خبری از این مولفه‌ها نیست و طبقات متوسط و ضعیف جامعه معضلاتی که در طول دوره مسئولیت او گریبان‌گیر مردم شد را به وضوح احساس کردند.

الهیان با تاکید بر اینکه موضوعاتی چون مسکن مهر و عملکرد او در زلزله کرمانشاه مصادیق عیان و آشکار از عدم کارآمدی و فقدان روحیه مدیریت جهادی اوست، تصریح کرد: دغدغه خدمت‌رسانی به قشر متوسط و ضعیف جامعه در آخوندی وجود ندارد و قاعدتا با این خصوصیات مشخص نیست که انتخاب وی بعنوان یکی از گزینه‌ها برای شهرداری تهران چه منطق عقلایی و توجیهی دارد.

نماینده سابق مردم تهران ادامه داد: اینگونه عملکرد سیاسی و جناحی برای انتخاب افراد در جایگاه‌های مهم قطعا به ملت و سرمایه ملی لطمه خواهد زد و افرادی که در این انتخاب‌ها دخیل بودند در برابر آیندگان باید پاسخگو باشند.

وی در پایان با توصیه شورای شهر تهران به پرهیز از انتخاب بر مبنای مسائل و علایق سیاسی و جناحی، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران جایگاهی است که نباید به دست کسی که تمایلات سیاسی خاصی دارد سپرده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار