مدیریت پنجم شهر تهران این روزها در وضعیت ناپایداری قرار دارد و ناچار است که شهردار سوم دوره پنجم را از میان گزینه های غیر بازنشسته انتخاب کنند؛ این در حالی است که شورائیان همچنان اعتقاد دارند که محسن هاشمی نباید از شورای شهردار بیرون برود.
کد خبر: ۶۷۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 11 November 2018

به گزارش تابناک : برای سومین بار شورای شهر تهران با حضور محسن هاشمی مخالفت کردند اما به ناچار به گزینه هایی رای دادند که برخی استدلال می کنند در انتها شهردار سوم نیز شش ماه بیشتر نمی تواند فعالیت کند.

در این راستا محمد علیخانی، عضو شورای شهر تهران عنوان کرد:« آرا آقای محسن هاشمی در حال رشد است و امیدواریم 6 ماه دیگر با این روند رو به رشد آرا، آقای هاشمی شهردار بشود.»

این گفته ها نشان از این امر دارد که شورای پنجم همچنان با محسن هاشمی برای تصدی شهرداری تهران مخالفت می کنند و ناچار به گزینه های غیر بازنشسته ای تن می دهند که هر یک ابهاماتی برای در دست گرفتن این پست دارند.

اما با این وجود حاضر نیستند، رئیس شورای شهر تهران از شورای شهر خارج شود و ترکیب یک دست را بر هم بزنند و یا شاید حاضر نیستند به حزب رقیب یعنی کارگزاران فضا برای مدیریت شهری بدهند؛ با این وجود طبق گمانه زنی ها شهردار سوم به سرنوشت دیگر شهرداران دوره پنجم دچار خواهد شد.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار