معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مردم استان در ماه‌های محرم و صفر بیش از 6 میلیارد و 700 میلیون تومان به کمیته امداد کمک کردند.
کد خبر: ۶۷۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 11 November 2018
به گزارش تابناک : سلمان دانشور اظهار کرد: خوش‌بختانه با مشارکت مناسب و به‌موقع نیکوکاران در ماه‌های محرم و صفر بیش از  6 میلیارد و 700 میلیون تومان به کمیته امداد استان اهدا شد که در امور محرومان و طبق نیت نیکوکاران هزینه شد. 
 
وی با بیان اینکه ‌«افزایش این رقم همچنان ادامه دارد»، بیان کرد: در شرایط سخت اقتصادی، نیکوکاران نشان دادند که در هر شرایطی از سهم فقرا فراموش نمی‌کنند، به طوری که این امر در میزان جذب مشارکت‌های مردم در طرح احسان حسینی نسبت به برنامه‌ریزی صورت گرفته مشهود است. 
 
دانشور با اشاره به اینکه «طرح احسان حسینی مشارکت عزاداران و هیئت‌های مذهبی با کمیته امداد در جهت اختصاص سهمی از نذورات به مددجویان تحت حمایت این نهاد است»، گفت: این مشارکت به صورت‌های نقدی، غیر نقدی، توزیع غذا و سبد کالا انجام شد. 
 
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی روش‌های کمک به طرح‌های مختلف این نهاد را شامل مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری، سایت EMDAD.IR، نرم افزار سنا(سامانه نیکوکاری امداد)، شماره‌گیری کد # 051 * 8877 * و واریز نقدی به شماره حساب 0105224406000 نزد بانک ملی  اعلام کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار