معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: انبار بزرگ لوازم یدکی خودرو قاچاق در مشهد کشف شد.
کد خبر: ۶۷۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 11 November 2018

به گزارش تابناک : علی باخرد اظهار داشت: اخیرا یک انبار لوازم یدکی خودرو با حجم حدود 4 تریلی که بیشتر لوازم بدنه خودرو بوده‌اند در یک منزل مسکونی در خیابان خواجه ربیع مشهد کشف شد که ارزش ریالی دقیق آن هنوز مشخص نیست.

وی ادامه داد: یکی از پرسش‌هایی که مردم همواره از مسئولان دارند این است که کالاهای احتکاری کشف شده به کجا می‌روند که باید در این زمینه گفت این کالاها در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و فروشگاه‌های زنجیرهای و واحدهای صنفی منتخب در مرکز استان و شهرستان‌ها به فروش می‌رسند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون 200 فروشگاه منتخب در مشهد مقدس کالاهای احتکار شده را توزیع می‌کنند و به همین تناسب در شهرستان‌ها هم این فروشگاه‌ها وجود دارد اما به علت اینکه با عنوان کالاهای احتکار شده به فروش نمی‌رسند مردم متوجه خرید خود نمی‌شوند.

باخرد ادامه داد: چندی پیش حدود هزار تن حبوبات در انبارهای احتکار کالا در خراسان رضوی کشف شد که همه آنها از جمله بیش از 200 تن عدس در بازارها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه اخیرا 20 هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق در خراسان رضوی کشف شده است، تصریح کرد: این کالاها هم با نظارت دادگستری و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در شبکه صنفی به فروش می‌رسد تا قیمت آنها از حد مجاز بالاتر نباشد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: همچنین بخشی از این کالاها در ایستگاه‌های پذیرایی از زائران پیاده توزیع شده تا نیاز آنها را برطرف کرده و بخشی نیز در اختیار هیئت‌های مذهبی گذاشته شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار