وزارت ورزش و جوانان با درخواست رسمی شروع فرایند خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، زمینه ماندگاری مدیرعامل پرسپولیس و مشمول نشدن او در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان را کلید زده است.
کد خبر: ۶۷۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 11 November 2018

به گزارش تابناک : وزارت ورزش و جوانان این روزها درگیر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان است. موضوعی که بیش از سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مشمول چالش‌های اجرایی برای مدیرانش ایجاد کرده است.

باشگاه پرسپولیس نیز به جهت دولتی بودنش، تابع اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان است و مدیرعامل این باشگاه نیز بزودی باید تعیین تکلیف می‌شد اما خبرنگار ایسنا دریافته است که در تازه‌ترین اقدام وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای به سازمان خصوصی سازی آغاز رسمی و مجدد فرایند خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را خواستار شده است.

بر این اساس و با شروع فرایند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، مدیران این دو باشگاه مشمول اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان نخواهند شد و فرآیند خصوصی سازی مانع قرار گرفتن این دو باشگاه در تعریف نهادهای دولتی خواهد شد لذا حمیدرضا گرشاسبی که بازنشسته است، هم‌چنان خواهد توانست به عنوان مدیرعامل پرسپولیس ادامه فعالیت دهد.

البته این موضوع بستگی به آغاز رسمی واگذاری دو باشگاه و هم‌چنین هماهنگی سازمان خصوصی سازی دارد، نکته ‌ای که اگر مانعی برای آن ایجاد نشود پرسپولیس هم‌چنان با مدیریت گرشاسبی ادامه حیات خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس پس از ماجرای تلخ محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات، با حضور گرشاسبی به آرامش رسیده و توانسته با دور ماندن از حاشیه‌ها علیرغم محدودیت‌ها نتایج قابل قبولی کسب کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار