سرپرست معاونت زائران استانداری خراسان رضوی:
سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۰ هزار شهروند مشهدی به صورت افتخاری در دهه پایانی صفر به زائران خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۶۷۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 12 November 2018

به گزارش تابناک رضوی، سید جواد حسینی بعدازظهر یکشنبه در برنامه رادیویی که از شبکه استانی صدای خراسان رضوی پخش شد اظهارکرد: طبق آمار ثبت شده از کل زائران وارد شده در دهه پایانی ماه صفر به مشهد مقدس ۶.۹۱ درصد به صورت سواره و ۸.۴ درصد به شکل پیاده به بارگاه منور رضوی مشرف شدند.

وی افزود: ۱۶۵ ایستگاه اسکان و پذیرایی در استانهای میقات الرضا توسط سازمان اوقاف و امور خیریه، ۳۱۹ ایستگاه صلواتی در جاده های بین راهی و ۵۱۲ ایستگاه نیز در داخل مشهد با تمام توان از زائران استقبال و پذیرایی کرده و آنها را اسکان دادند.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: همچنین ۳۲ نوع خدمت توسط مردم داوطلب و مشتاق که بالغ بر ۱۰ هزار نفر بودند از واکس زدن کفش زائرین یا ماساژ زائرین پیاده تا خدمات سلامت و پذیرایی و اسکان و حمل و نقل و خیاطی و آشپزی و آرایشگری و پاکبانی به زائران ارائه شد.

حسینی گفت:تمامی سالن های ورزشی دستگاه های اجرایی و اداره کل ورزش و جوانان مشهد نیز برای اسکان زائرین پیاده اختصاص یافته بود و همچنین برای شرایط اضطراری نیز ۹ سالن امداد و نجات شهرداری و یک سالن متعلق به سپاه هم آماده و تجهیز شده بود تا در شرایط اضطراری و بحرانی بتوانند خدمات مورد نیاز را به زائران ارائه کند.

وی بیان کرد: به منظور ارائه خدمات پزشکی، ۶۷ بیمارستان برای خدمات دهی به زائرین تجهیز و آماده سازی شده بود و پایگاههای خدمات بهداشتی و امدادی نیز به زائران خدمت رسانی کردند.
سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در بخش انتقال زائران نیز ۵ هزار دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران در نظر گرفته شده بود و راه آهن و فرودگاه نیز به زائران خدمت رسانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار