معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی پروژه قطار شهری اصفهان- شاهین‌شهر با اتکای به بخش خصوصی ظرف یک ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 12 November 2018

به گزارش تابناک : علی مقدس زاده پیش از ظهر دوشنبه درنشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اصفهان اظهار داشت: آقای استاندار از ابتدای حضور خود در اصفهان بر این اعتقاد بودند که در اصفهان کار نشدنی وجود ندارد اما کار نشده بسیار است.

وی با اشاره به اینکه عمده فعالیت‌های ما در طول این مدت در ارتباط با رفع مشکلات آبی استان بوده است، ابراز داشت: نخستین پروژه آبی که ما بر آن متمرکز شدیم اجرای سد سوم کوهرنگ بود که تا سال ۹۰ تنها ۱۰ درصد و در سال‌های ۹۱ و ۹۲ نیز در کل دو درصد پیشرفت داشته و سپس کاملا متوقف شده بود.

۴ عامل موثر در توقف و رکود پروژه ها در کشور

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در آسیب شناسی رکود پروژه‌ها در کشور به چهار مورد موثر در تکمیل نشدن و توقف تمامی این طرح‌ها رسیدیم، بیان داشت: عدم مدیریت صحیح از سوی کارفرما، عدم تعهد و توان اجرایی پیمانکار، عدم تامین منابع مالی کافی و عدم هماهنگی میان بخش‌های حاکمیتی از آسیب‌های مذکوراست که در ارتباط سد سوم کوهرنگ هر چهار مورد وجود داشت.

وی با بیان اینکه پروژه سد سوم کوهرنگ قرار بوده با ۸۳ میلیارد تومان بودجه تا سال ۹۳ به بهره‌برداری برسد که طبیعی است با توقف پروژه هزینه‌های تکمیل افزایش یافته است، ابراز داشت: همچنین این پروژه با مشکل شکایت محیط زیست چهارمحال و متوقف شدن در بهار سال ۹۶ نیز روبرو بوده است که با پیگیری های مهرعلیزاده استاندار اصفهان مشکل رفع شد.

ذخیره ۲۵۰ میلیون مترمکعب آب با تکمیل سد سوم کوهرنگ

مقدس زاده با بیان اینکه با تقویت کارفرما و تامین منایع مالی در کمتر از سه هفته این پروژه بار دیگر آغاز شد، تاکید کرد: با تکمیل این پروژه ۲۵۰ میلیون متر مکعب آب برای استان اصفهان ذخیره خواهد شد

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه قطار شهری اصفهان- شاهین‌شهر با اتکای به بخش خصوصی ظرف یک ماه آینده خبر داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار