دو تن از کاندیدای پست شهرداری تهران روز گذشته انتخاب شدند. اما در فرآیند انتخاب شهردار سوالاتی مطرح شد که روند این سوالات همخوانی زیادی با سیر انتخاب دو شهردار گذشته نداشته است.
کد خبر: ۶۷۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 13 November 2018

به گزارش تابناک : شورای پنجم تا کنون انتخاب دو شهردار را در کارنامه خود رقم زده است و وارد راند سوم انتخاب شهردار شد. در این راستا اعضای شورا با دغدغه هایی که از زمان انتخابات طرح کرده بودند شهرداران گذشته را محک زدند اما این روزها دیگر از وعده های انتخاباتی خبری نیست.

روز گذشته اعضای شورای شهر تهران از کاندیداها شهرداری سوالات متفاوتی پرسیدند این در حالی است که هیچ یک سخنی از رویکرد آقای شهردار آینده در مورد جوانان و زنان به صراحت نیاورد و آقایان کاندیدا نیز در پاسخ به سوالات دو پهلو هیچ پاسخ درخوری ندادند. در این رابطه خبرنگار تیتر شهر به سراغ دو تناز اعضای شورای شهر تهران رفت.

نژاد بهرام؛ سوالی پرسیدم که به جواب روشن برسم
زهرا نژاد بهرام، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران و یکی از سوال کنندگان از شهردار در رابطه با عدم پرسش از رویکرد کاندیداها در رابطه با زنان گفت: دیدگاهمان را راجع به زنان بارها مطرح کردیم و دیروز در این مورد مصاحبه داشتم.
وی افزود: آقای حناچی با معاون زن خود حاضر شدند که این پیام روشنی دارد و آقای آخوخندی نیز از زنان در پست های مدیریتی استفاده می کند و مجموعا از کمک خانم ها استفاده کرده و خواهند کرد. 
عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: ما چندین بار کاندیدای شهرداری را دیده ایم و اولین جلسه ما نیست و من یک سوال حق داشتم بپرسم و آن سوال را می خواستم بپرسم که به جواب برسم. 
نژاد بهرام خاطر نشان کرد: تضمینی وجود ندارد و فقط باید به تعامل برسیم و به نظرم تا الان پیشرفت خوبی داشته ایم و یک معاون زن داریم.

نظری: پاسخ مناسبی از کاندیداها نگرفتم
در ادامه حجت نظری در پاسخ به سوال خبرنگار تیتر شهر در رابطه با عدم مطالبه برای حضور جوانان در بدنه شهرداری گفت: در خصوص جوانان سوال پرسیدم " قانون منع به کارگیری به بهانه جوان گرایی تصویب شد اما به نظر می رسد رویکرد شورا متفاوت است؛ حداقل بفرمائید که اگر شهردار شدید چه برنامه ای برای جوان گرایی دارید؟"
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از پاسخ کاندیدای شهرداری گفت: نمی دانم شهردارانی که انتخاب شده اند به جوان گرایی قائل هستند یا نه و نمی توان تضمینی هم در این مورد گرفت؛ اخلاقا فرد باید به صحبتی دارد پایبند باشد ولی پاسخ مناسبی از سوی کاندیدای پست شهرداری نشنیده ام.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار