مدیر کمیته حقوقی باشگاه پدیده گفت: پرونده های شکایت از پدیده در فیفا به دلیل عدم اجرای تعهدات مالی به ۵ مورد رسیده است.
کد خبر: ۶۸۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 15 November 2018

به گزارش تابناک : رضا شاه‌منصوری چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران به شکایت چند بازیکن و مربی از پدیده به فیفا به دلیل عدم اجرای تعهدات مالی در فصل گذشته لیگ برتر اشاره و اظهار کرد: ایگور پانادیچ، مربی سابق پدیده و دستیار محمدرضا مهاجری در لیگ برتر هفدهم، وارازدات هارویان، بازیکن سابق ارمنی پدیده در لیگ شانزدهم، جونیور، بازیکن سابق پدیده در لیگ هفدهم و سوبا خارجی هایی هستند که از این تیم طلبکار اند.

وی افزود:توافقات خوبی با این افراد صورت گرفته و با وارازدات به صورت ریالی توافق کرده‌ایم تا در زمان تعیین شده، ۱۳۰ میلیون تومان بپردازیم. همچنین برای جونیور نیز توافق شده که ۱۰ هزار دلار را در سه قسط پرداخت کنیم.

مدیر کمیته حقوقی باشگاه پدیده بیان کرد: توافقات صورت‌گرفته زمانی جنبه اجرایی به خود می‌گیرد که از طرف پدیده پولی به حساب این افراد واریز شود. اگر توافقات صورت‌گرفته اجرایی نشود، باید علاوه بر پرداخت جریمه و هزینه دادرسی، پول بسیار بیشتری به این افراد بپردازیم.

شاه منصوری تصریح کرد: از پرونده‌های مطروحه باشگاه پدیده به ویژه پرونده مربوط به دریسا سوبا شوخی‌بردار نیست و پدیده زمان زیادی ندارد.

وی در خصوص بدهی باشگاه پدیده خراسان به دریسا سوبا گفت: کل این مبلغ پس از توافق با این بازیکن رقمی در حدود ۳۰ هزار دلار بود اما متاسفانه باشگاه پدیده موفق نشد این رقم را تاکنون بپردازد و زمان بسیار اندکی برای پرداخت داریم. متاسفانه واقعیت این است که باشگاه پدیده پول کافی برای پرداخت بدهی خود به سوبا ندارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار